فروشنده دیگری اشاره می کند که اپل واچ اولترا با microLED لغو شده است


فروشنده دیگری اشاره می کند که اپل واچ اولترا با microLED لغو شده است

انتظار می رود اپل واچ اولترا اولین محصول اپل باشد که دارای پنل میکرو ال ای دی است.  با از دست دادن دو تامین کننده، احتمال این اتفاق کمتر است.

آینده اپل واچ اولترا با میکرو ال ای دی در حال حاضر تاریک به نظر می رسد و فروشنده دیگری به مرگ آن اشاره می کند.

شرکت تولید تجهیزات Kulicke & Soffa در پرونده ای در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده فاش کرد که یکی از مشتریان استراتژیک خود “پروژه W” را لغو کرد که شامل “توسعه و تولید انبوه آینده فناوری های خاص مرتبط با نمایشگر پیشرفته” است.

تصمیم به لغو “پروژه W” ظاهرا توسط مشتری پس از یک بررسی استراتژیک فعالیت آن. این به نظر می رسد تا حدودی در نحوه لغو پروژه ماشین الکتریکی اپل آشنا است. این شرکت در اوایل سال جاری تصمیم گرفت منابع خود را به هوش مصنوعی مولد اختصاص دهد.

راس یانگ، تحلیلگر نمایش، پیشنهاد کرد که “Project W” پروژه Apple Watch Ultra microLED است. این پرونده تقریباً دو هفته پس از آن صورت گرفت که Ams Osram تامین کننده اپل در بیانیه مطبوعاتی خود فاش کرد “یک پروژه کلیدی مبتنی بر استراتژی microLED آن به طور غیر منتظره لغو شد”.

نشریه کره ای TheElec ماه گذشته گزارش داد که اپل واچ اولترا با microLED می تواند زودترین زمان در سال 2027 برسد به دلیل هزینه های بالای ساخت پنل نمایش پیشرفته.

منبع: کولیکه و سوفا از طريق MacRumors

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-kulicke-soffa-supplier-hints-apple-watch-ultra-microled-cancelled

  در اینجا امتیازات بنچمارک Qualcomm Snapdragon X Elite آمده است