قابلیت ایجاد تصاویر به صورت رایگان به ربات چت هوش مصنوعی Google Bard اضافه شده است


امروز گوگل چند ویژگی جدید را برای چت ربات مجهز به هوش مصنوعی خود معرفی کرد سرد وی افزود: بدون شک مهمترین ویژگی جدید این چت بات، امکان استفاده از مدل هوش مصنوعی است. جمینی پرو به منظور تولید تصاویر با استفاده از متن ارائه شده توسط کاربران. چت بات سرد این مدل هوش مصنوعی اکنون می تواند در زبان های مختلف نیز استفاده شود.

به نظر یک دستیار هوش مصنوعی است کمک خلبان رقیب جدیدی در زمینه تولید تصویر با استفاده از هوش مصنوعی پیدا کرده است. گوگل امروز اعلام کرد که چت بات سرد حال به مدل هوش مصنوعی 2 را تصور کنید در گروه جمینی پرو مجهز است و می تواند با استفاده از هوش مصنوعی تصاویر زیادی تولید کند و با دریافت توضیح کوتاهی از کاربران، آنها را در دسترس قرار دهد. این مدل هوش مصنوعی به طور مشابه کار می کند D-E 3 یک تفاوت وجود دارد که امکان استفاده رایگان از آن وجود دارد.

مطابق با جاسمارینااز امروز، گوگل قابلیت تولید تصاویر با استفاده از هوش مصنوعی را به چت بات خود اضافه کرده است سرد خودش اضافه کرد. به گفته گوگل، این قابلیت که اکنون در بسیاری از کشورهای جهان به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است، می تواند به زبان انگلیسی نیز استفاده شود. گوگل اعلام کرد که مدل هوش مصنوعی تصویر 2 خود را به گونه ای بهبود بخشیده است که سرعت و کیفیت متعادلی را در اختیار کاربران قرار می دهد و همزمان تصاویر واقعی و با کیفیت تولید می کند.

  Sony PlayStation 5 ‘Slim’ Impressions: هنوز هم یک کنسول عالی است اما ارتقای PS5 مورد نظر شما نیست

با استفاده از این قابلیت چت بات سرد به سادگی امکان پذیر است و کافی است کاربران فقط یک متن کوتاه در کادر متن آن بنویسند. تنظیمات مختلفی نیز در اختیار کاربران قرار گرفته است تا تصاویر تولید شده توسط این مدل هوش مصنوعی را مطابق با سلیقه خود شخصی سازی کنند. سرد از سیستم شناسه Synthide برای برچسب گذاری تصاویر ایجاد شده با استفاده از هوش مصنوعی استفاده می شود.

گوگل همچنین امروز اعلام کرد که ویژگی های جدید دیگری برای چت ربات مجهز به هوش مصنوعی وجود دارد سرد مهم ترین این ویژگی ها پشتیبانی از مدل هوش مصنوعی است جمینی پرو این چیزی بیش از زبان ها و مناطق جغرافیایی است. به گفته گوگل جمینی پرو اکنون به 40 زبان و همچنین 230 کشور و منطقه در دسترس کاربران است و می توانند از این مدل قدرتمند هوش مصنوعی در وظایف و فعالیت های مختلف خود استفاده کنند.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/49423-google-image-generation-bard-microsoft-copilot