قالب‌های زیرپایی حرفه‌ای Secretlab: راحتی سطح بعدی است


قالب‌های زیرپایی حرفه‌ای Secretlab: راحتی سطح بعدی است

ناگفته نماند که زیرپایی حرفه ای با هر صندلی و نه فقط Secretlab Titan Evo کار می کند.

در سال‌های اولیه‌ام به‌عنوان یک گیمر «جدی»، اغلب اصول سنتی وضعیت بدنی خوب را مسخره می‌کردم. خواه تعادل پاهایم را روی صندلی میز یا چرخاندن به اشکال غیرمحتمل روی مبل، رویکرد من به حالت بازی چیزی جز ارتدکس بود. این بی توجهی اغلب منجر به یک سری دردها در سال های آخر زندگی ام می شد که مجبور بودم با اکراه تشخیص بدهم که تقصیر خودم است. ورودی صندلی های بازی با تکیه گاه کمری (Secretlab’s تایتان اوو برای من یک تغییر دهنده بازی بود) آن را تغییر داد. و درست زمانی که فکر می‌کردم اوضاع راحت‌تر نیست، Secretlab آنها را راه‌اندازی کرد زیرپایی درجه یک راه من اوایل امسال؛ وضعیت من عالی بوده و پاهایم هرگز شادتر نبوده است. چه کسی می دانست که یک زیرپایی ساده می تواند چنین تفاوت بزرگی ایجاد کند؟

در سال‌های اخیر، Secretlab راحتی را به یک عنصر کلیدی در طراحی محصولات خود (به عنوان مثال پشتیبان کمر) و در محدوده خود (به عنوان مثال زیرپایی) تبدیل کرده است. این شرکت نه تنها می خواهد محصولات زیبایی را تولید کند، بلکه می خواهد محصولاتی تولید کند که همچنین می تواند به از بین بردن ناراحتی و خطر آسیب ناشی از کار و بازی کمک کند. این ممکن است به شکل اطمینان از اتخاذ وضعیت صحیح نشستن یا ارائه راه حل های ارگونومیک که نیازهای منحصر به فرد هر کاربر را برآورده می کند، باشد.

Secretlab با ادغام ویژگی‌های ارگونومیک پیشرفته در صندلی‌ها و لوازم جانبی خود، به طور فعال راحتی را بازتعریف می‌کند و شیوه‌های زندگی سالم‌تر بازی و کار را ترویج می‌کند. تمرکز بر ترکیب عملکرد و زیبایی شناسی تضمین می کند که کاربران رفاه و عملکرد بهتری را تجربه کنند، چه درگیر جلسات بازی شدید باشند و چه درگیر ساعت های طولانی کار باشند. با تکیه بر این تعهد به ارگونومی، Secretlab دومین زیرپایی را راه اندازی کرده است – the زیرپایی حرفه ای.

  بررسی تیم Sonic Dream (Apple Arcade): برداشتی جدید از پلتفرم‌های سه بعدی برای دستگاه‌های تلفن همراه

برخلاف مدل Premium Footrest، زیرپایی حرفه‌ای دارای ردپایی بزرگ‌تر برای قرار دادن پا در هر اندازه است.

اندازه گرفتن 554mm (L) x 344mm (W) x 109mm (H)، به دلایل زیادی زیرپایی حرفه ای را یک زیرپایی فوق العاده برتر نسبت به همتای خود یعنی زیرپایی ممتاز یافتم. به خواندن ادامه دهید.

اجازه دهید ابتدا در مورد طراحی فنی زیرپایی صحبت کنیم. مجهز به دو حالت است: پویا و ثابت. حالت دینامیک به لطف مکانیسم چرخشی قابل تنظیم با شیب، امکان حرکت صاف به جلو و عقب را فراهم می کند و حرکت آزاد 30 درجه را فراهم می کند. از طرف دیگر حالت ثابت به شما امکان می دهد زیرپایی را در زاویه دلخواه قفل کنید، از 15+ درجه تا 15- درجه. به‌عنوان فردی که تمایل به بی قراری دارد، به‌ویژه در طول جلسات شدید بازی، زمانی که زاویه ایده‌آل را پیدا کردم، حالت Stationary را یک موهبت الهی دانستم که مرا متمرکز و متمرکز نگه می‌دارد.

تنظیم پدال پا به شما این امکان را می دهد که زاویه ایده آل خود را پیدا کرده و سپس آن را در جای خود قفل کنید.

حالت پویا به شما 30 درجه حرکت آزاد می دهد.

چه کسی می‌دانست که می‌توانید «ویژگی‌ها» را به چیزی غیرقابل توصیف مانند عثمانی اضافه کنید؟

استحکام زیرپایی نیز چشمگیر است، با شاسی تمام فلزی آن حسی محکم و بادوام به آن می بخشد، و سطح فوق العاده پهن و مسطح آن به راحتی با پاهای همه اندازه ها متناسب است – یک جزئیات کوچک اما طراحی مهم است. پاهای من سایز 42 یورو هستند و اگرچه زیرپایی ممتاز آنها را به راحتی در خود جای می دهد، اما متوجه شدم که زیرپایی حرفه ای مناطق بیشتری را ارائه می دهد که پاهای من می توانند تکان بخورند یا حتی موقعیت خود را تغییر دهند.

زیرپایی حرفه ای استاندارد با پشتیبانی قابل جابجایی عرضه می شود رویه زیرپایی فوم حافظه دار پلاسشسلکه از همان مواد استفاده شده در مدل Premium Footrest ساخته شده است. راحت است، اما چیزی که واقعاً بازی را تغییر می دهد، آن است فناوری Cloud Swap ویژگی (همان فناوری که برای اولین بار روی صندلی بازی Titan Evo استفاده شد که به کاربران اجازه می دهد تا قسمت های بالای دسته را عوض کنند). این به شما امکان می‌دهد تا بالاپوش‌های زیرپایی را تعویض کنید، مانند مدل بالایی زیرپایی با گرمکن که Secretlab اعلام کرده است اما هنوز منتشر نشده است. می توان فرض کرد که این شرکت مدل های زیرپایی درجه یک را با همکاری برندهای بازی یا فرهنگ پاپ عرضه خواهد کرد.

  صوتی نیروانا: نکات برجسته CanJam Singapore 2024

قسمت بالایی زیرپایی فوم مموری پلاس سل همراه با قابلیت جدا شدن، سطح فلزی سختی را برای شما نمایان می‌کند که می‌توانید با کفش‌هایتان روی آن استراحت کنید (و رویه زیرپایی کثیف نشود).

حالا بیایید در مورد جنبه کاربردی این زیرپایی صحبت کنیم. به اندازه‌ای سنگین است که می‌توان روی فرش بنشیند، در صورتی که در طول جلسات شدید بازی زیاد حرکت کند. با این حال، متوجه برخی مشکلات کوچک در لغزش روی سطوح صاف تر مانند کف اتاق خوابم شدم. اما موضوع فقط ماندن نیست. زیرپایی با وجود وزنش به طرز شگفت انگیزی قابل حمل است، برداشتن و جابجایی آن در خانه آسان است – وقتی روی مبل اتاق نشیمن هم هستم، استفاده از آن راحت بود، چه در حال تماشای Netflix روی صفحه نمایش بزرگ یا بازی ، در PS5 خود.

با توجه به اینکه ارگونومی در اولویت Secretlab قرار دارد، جالب است که ببینیم آنها برای صندلی بازی بعدی (و اجتناب ناپذیر) خود چه می کنند.

به طور کلی، من واقعاً زیرپایی حرفه‌ای Secretlab را دوست دارم و متوجه شده‌ام که چگونه یک زیرپایی با طراحی خوب می‌تواند در ایجاد تفاوت در راحتی و رهایی از استرس هنگام نشستن طولانی مدت کمک زیادی کند. مطمئناً ممکن است برخی فکر کنند که 249 دلار قیمت کمی بالا و ارزان ترین است 79 دلار سنگاپور (به جای 99 دلار سنگاپور اصلی) زیرپایی ممتاز شاید جذاب ترین زیرپایی به نظر برسد. در حقیقت، من از هر دو زیرپایی لذت بردم و متوجه شدم که استفاده از آنها به من اجازه می دهد بیشتر تمرکز کنم و دیگر گرفتار ناراحتی های معمول انقباضات معمولی ام نیستم. اما اگر بودجه در دسترس دارید، به راحتی می‌توانید زیرپایی حرفه‌ای را به دلیل قابلیت تنظیم اضافه‌شده و فناوری Cloudswap توصیه کنید.

زیرپایی ممتاز Secretlab برای خرید در وب سایت Secretlab موجود است.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/feature-secretlab-professional-footrest-impressions-some-serious-next-level-comfort