قدرت اورکلاک APU های Ryzen 8700G؛ سرعت 10346 مگاهرتز بدون خنک کننده مایع!


یک متخصص اورکلاک اندونزیایی توانست با کمک این کار را انجام دهد اتحادیه پارلمانی ،سری جدید Ryzen 8000G تاریخچه اورکلاک حافظه بین پلتفرمی AMD حرکت و این اورکلاک توانست کمک کند رایزن 7 8700 گیگابایتمادربرد B650E اوروس تاکیون و یک جفت ماژول رم Trident Z5 RGB DDR5 7600 به رکورد خیره کننده 10346 مگا انتقال در ثانیه (تن متریک در ثانیه) بدست آوردن

کار اتحادیه پارلمانی ،سری جدید رایزن 8700 گرم یک شرکت AMD آنها ارتباط مستقیمی با سرعت و اندازه رم دارند. حالا که این اتحادیه پارلمانی ،ابزارهای جدیدی منتشر شد، اورکلاکرها دست به کار شدند و عملکرد خود را در فرآیند اورکلاک رم به چالش کشیدند.

ضبط اورکلاک رم با APU جدید AMD

در همین راستا، یک متخصص اورکلاک اندونزیایی به نام Benny Ludovic Nitulolase (بنی لودویک نیتولو لاسی) از جانب اتحادیه پارلمانی ، جدید رایزن 7 8700 گیگابایت و مادربرد B650E اوروس تاکیون مورد استفاده قرار گرفت و توانست به رکورد جدیدی در زمینه اورکلاک رم دست یابد.

در این فرآیند، علاوه بر دستگاه های فوق، از یک جفت ماژول رم Trident Z5 RGB DDR5 7600 CL36 از برند جی.اسکیل کاربر. این اورکلاکر در فاز اول توانست رکورد سرعت را به بیش از 9000 مگابایت بر ثانیه برساند.تن متریک در ثانیه) اکتسابی. طبیعتا کار او به همین جا ختم نشد و در مرحله بعد رکورد جدید 10002 مگابایت بر ثانیه را ثبت کرد.تن متریک در ثانیه) ثبت شد.

ضبط اورکلاک رم با APU جدید AMD

نکته جالب اینجاست که بنی بار دیگر تلاش کرد تا رکورد جدید خود را منتقل کند و تمام قابلیت های دستگاه های مورد بحث را به نمایش بگذارد. این تلاش ها نیز موفقیت آمیز بود و در نهایت رم به سرعت انجام شد DDR5-10346 با استفاده از همین اتحادیه پارلمانی ، رایزن 7 8700 گیگابایت و مادربرد B650E اوروس تاکیون گیگابایت به دست آمد.

  طرح‌های قیمت‌گذاری تبلیغاتی و در دسترس بودن Google Pixel 8 و Pixel 8 Pro

توانمندسازی AMD از نظر پشتیبانی از رم پرسرعت

برای رسیدن به این هدف، ماژول های حافظه DDR5 روی تایمینگ 52-62-62-126-127 تنظیم شده و دارای ولتاژ پیش فرض 1.45 می باشد. نکته جالب اینجاست که کل این فرآیند با کمک سیستم های خنک کننده بازی به دست آمده و خبری از خنک کننده مایع نیست.

ضبط اورکلاک رم با APU جدید AMD

برای گزارش دادن Wccftechشایان ذکر است که اورکلاکرهای قبلی می توانستند این کار را با کمک پردازنده های نسل جدید انجام دهند AMD سایر رکوردها را در این بخش بررسی کنید. این آمار نشان می دهد که پلت فرم AM5 در مدت زمان کوتاه چقدر از نظر پشتیبانی حافظه DDR5 در فرکانس های بسیار بالا پیشرفت کرد.

در این رابطه بخوانید:

– رکورد جهانی اورکلاک رم شکسته شد

در پایان شایان ذکر است که در حالت تک کانال و در حالت دو کاناله، رکورد اورکلاک رم در حال حاضر در دست اینتل است. با این حال، می توان انتظار داشت که پیشرفت های بیشتر و استفاده از سری های جدید مادربرد می تواند این تاج را از آن خود کند. AMD قرار دادن

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/memory/49443-gigabyte-achieves-ddr5-10346-memory-overclock