لرزش تطبیقی ​​اندروید 15 را با محیط شما تطبیق می دهد

لرزش تطبیقی ​​اندروید 15 را با محیط شما تطبیق می دهد

اگر فکر می کنید ثابت ماندن شدت لرزش گوشی در هر شرایطی ایده خوبی نیست، بهتر است بدانید که گوگل ویژگی لرزش تطبیقی ​​را در نسخه بتا دوم اندروید 15 اضافه کرده است. این ویژگی باعث تنظیم شدت لرزش گوشی شما بر اساس اطلاعات دریافتی از سنسورها و با توجه به شرایط محیطی.

احتمالاً شما هم با موقعیتی مواجه شده اید که با وجود اینکه گوشی بی صدا بود، صدای لرزان همچنان به اندازه ای بلند بود که شما را از خواب بیدار کند یا در محیط های خاصی جلب توجه کند. اگرچه امکان تنظیم دستی شدت لرزش گوشی وجود دارد، اما گوگل تصمیم گرفته است راه حل هوشمندانه تری را برای اندروید 15 ارائه دهد. این ویژگی در حال حاضر فقط برای گوشی های پیکسل موجود است.

معرفی ویژگی لرزش تطبیقی ​​اندروید 15

ویژگی مذکور Adaptive Vibration نام دارد و در قسمت Vibration & Haptics در تنظیمات گوشی قابل دسترسی است. ویژگی لرزش تطبیقی ​​در اندروید 15 به طور پیش فرض خاموش است، اما توضیحات گوگل توضیح می دهد که شدت لرزش گوشی یا تبلت را بر اساس محیطی که در آن هستید تنظیم می کند. این ممکن است با اندازه گیری شدت آلودگی صوتی و صدای محیط انجام شود، هر چه تراکم بیشتر باشد، ارتعاش قوی تر است.

لرزش تطبیقی ​​اندروید 15

نکته جالب تر این است که ویژگی لرزش تطبیقی ​​اندروید 15 به میزان حرکت گوشی حساس است. به عنوان مثال، هنگامی که تلفن شما هنوز روی میز است، شدت لرزش ضعیف تر خواهد بود.

در این رابطه بخوانید:

– دومین بتای اندروید 15 با قابلیت Private Space منتشر شد. از گوشی های شیائومی گرفته تا آنر و لنوو
– هدیه جذاب گوگل برای دستگاه های اندرویدی: سیستم تشخیص سرقت گوشی معرفی شد
– اندروید 14 برای تلویزیون با حالت تصویر در تصویر معرفی شد

  سال آینده یک پردازنده 4 نانومتری Intel Arrow Lake-S بخرید

متأسفانه، ما چیز بیشتری در مورد ویژگی لرزش تطبیقی ​​اندروید 15 نمی دانیم.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/os/50850-pixel-adaptive-vibration-android-15