لنوو از لپ تاپ قدرتمند Yoga Book 9 رونمایی کرد; طراحی خلاقانه با دو صفحه نمایش تاشو و قابل چرخش


لنوو به تازگی از لپ تاپ جالبی با نام Yoga Book 9 13IMU9 رونمایی کرده است. این لپ تاپ به دو نمایشگر OLED 13.3 اینچی و همچنین پردازنده Intel Core Ultra 7 155U مجهز شده است. این دو نمایشگر قابلیت چرخش و حرکت در هر نقطه را نیز دارند و لپ تاپ مذکور دارای حداکثر 32 گیگابایت رم LPDDR5 است. جزئیات بیشتر را در ادامه این مقاله از شهر سخت افزار بخوانید.

هر صفحه نمایش Yoga Book 9 اندازه 13.3 اینچ و وضوح 2.8K دارد و نسبت تصویر 16:10 را در اختیار کاربران قرار می دهد. لنوو برای نمایشگرهای این لپ تاپ به فکر پشتیبانی از Dolby Vision نیز افتاده است.

تصاویر کتاب یوگا 9 13IMU9

حداکثر روشنایی صفحه نمایش های لمسی این لپ تاپ 400 نیت و دارای نرخ تازه سازی 60 هرتز است. پشتیبانی 100% از فضای رنگی DCI P3، گواهینامه Eyesafe Certified 2.0 و VESA DisplayHDR True Black 500 برای محافظت از چشم کاربران از دیگر ویژگی های این لپ تاپ است.

تصویر لپ تاپ Yoga Book 9 13IMU9

سایر مشخصات لپ تاپ لنوو یوگا بوک 9

از دیگر ویژگی های مهم این لپ تاپ می توان به پردازنده های نسل سیزدهم اینتل Core Ultra 7 155U، تا 32 گیگابایت رم LPDDR5 به اضافه یک ترابایت حافظه SSD اشاره کرد. به همراه این لپ تاپ، قلم دیجیتال لنوو 3 و همچنین کیبورد بلوتوث Yoga Book 9K عرضه می شود.

اما برخلاف بسیاری از لپ تاپ هایی که از صفحه نمایش تاشو استفاده می کنند، این لپ تاپ دارای دو صفحه نمایش تاشو است. کاربران بسته به سلیقه خود می توانند این دو نمایشگر را روی هم قرار دهند تا با یک کانورتیبل یا 2 در 1 روبرو شوند و از این لپ تاپ به عنوان تبلت استفاده کنند.

  قدرتمندترین، زیباترین و شگفت انگیزترین گوشی های سال 2023 به نقل از کانال معروف یوتیوب

تصاویر لپ تاپ Yoga Book 9 13IMU9

همچنین ویژگی های جدید ویندوز 11 مدیریت و پیوند دادن ویندوز می تواند در این لپ تاپ بسیار کاربردی باشد. لپ تاپ Yoga Book همچنین دارای پورت های Thunderbolt 4، USB4 و DisplayPort 2.1 است.

طبق آگهی com. gizmochina باتری قدرتمند 80 وات ساعتی یکی دیگر از ویژگی های این لپ تاپ است که به کاربران این امکان را می دهد تا با یک بار شارژ با شارژ 65 واتی USB-C از آن برای یک روز کامل استفاده کنند. پشتیبانی از WiFi 6E و بلوتوث 5.3 به همراه چهار بلندگوی قدرتمند با پشتیبانی از Dolby Atmos به همراه وب کم 5 مگاپیکسلی با سنسور IR از دیگر ویژگی های این لپ تاپ است.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/laptop/49633-lenovo-unveil-yoga-book-9-laptop