لنوو لپ‌تاپ‌های Yoga Slim 7x و ThinkPad T14s Gen 6 را با پشتیبانی از کوالکام معرفی کرد.

لنوو لپ‌تاپ‌های Yoga Slim 7x و ThinkPad T14s Gen 6 را با پشتیبانی از کوالکام معرفی کرد.

لنوو لپ‌تاپ‌های Yoga Slim 7x و ThinkPad T14s Gen 6 را با پشتیبانی از کوالکام معرفی کرد.

لپ تاپ Yoga Slim 7x و ThinkPad T14s Gen 6 منبع تصویر: Lenovo.

یک روز پس از معرفی لپ تاپ های جدید دل و ایسوس با پردازنده های کوالکام اسنپدراگون، لنوو کوالکام اسنپدراگون را معرفی کرد.

شاید مجهز به اسنپدراگون جدید کوالکام باشد.

لنوو یوگا اسلیم 7x

لنوو یوگا اسلیم 7x.  منبع تصویر: Lenovo.

Lenovo Yoga Slim 7x از پردازنده Qualcomm Snapdragon X Elite، حداکثر 32 گیگابایت رم DDR5 و حداکثر 1 ترابایت حافظه پشتیبانی می کند. Lenovo Yoga Slim 7x با ضخامت 1.28 کیلوگرم و 12.9 میلی‌متر، می‌تواند به هر جایی که می‌خواهید برود. صفحه نمایش 14.5 اینچی آن دارای نسبت تصویر 16:10، نرخ تجدید 90 هرتز و 1000 نیت است. تاچ پد PureSight OLED دارای 100% sRGB و طیف رنگی P3 و همچنین پشتیبانی از TUV Rheinland Low Blue Light است. وب‌کم FHD MIPI IR می‌تواند تصاویر واضح‌تری را در تماس‌های ویدیویی ارائه دهد و با چهار میکروفون شناسه صوتی برای مکالمات واضح‌تر ارائه می‌شود. صدا برای سرگرمی نیز با سیستم صوتی چهار بلندگو Lenovo Premium Suite که با پشتیبانی از Dolby Atmos ارائه می‌شود، فراگیر به نظر می‌رسد. در مورد گزینه های اتصال، آن را با Wi-Fi 7 و بلوتوث 5.3 ارائه می کند. علاوه بر این، لنوو ادعا می کند که باتری 70 وات ساعتی چند روز عمر باتری دارد.

Lenovo ThinkPad T14s نسل ششم

لپ تاپ های Lenovo ThinkPad T14s Gen 6 منبع تصویر: Lenovo.

Lenovo ThinkPad T14s Gen 6 را «ساخته شده برای کسب و کار» توصیف می کند. با Qualcomm Snapdragon 7 و Bluetooth 5.3. سه گزینه نمایشگر مختلف وجود دارد، از یک گزینه 14 اینچی WUXGA تا یک صفحه نمایش 14 اینچی 2.8K OLED با Dolby Vision و روشنایی 400 نیت. همچنین دارای دوربین FHD+IR MIPI با دو میکروفون برای ضبط گفتار است.

  تور غرفه MSI CES: ساختن ساختمان رایانه شخصی DIY جالب و عالی با Project Zero

قیمت و در دسترس بودن

Lenovo Yoga Slim 7x هم‌اکنون در فروشگاه رسمی لنوو و فروشگاه‌های نمایندگی مجاز فروش از 23 می 2024 به بعد با قیمت اولیه 2099 دلار سنگاپور در دسترس است.

در دسترس بودن و قیمت اولیه Lenovo ThinkPad T14s Gen 6 تایید خواهد شد. هنگامی که اطلاعات بیشتری دریافت کردیم، این مقاله را به روز خواهیم کرد.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-lenovo-yoga-slim-7x-thinkpad-t14s-gen-6-powered-qualcomm