مایکروسافت در آپدیت جدید ویندوز 11 مشکل عجیب عدم اتصال به شبکه وای فای را حل کرده است


اگر سیستم Wi-Fi شما در اتصال به برخی از شبکه ها نیز مشکل دارد و نمی توانید به Wi-Fi متصل شوید، ممکن است به روز رسانی جدید مایکروسافت ویندوز 11 این مشکل را برطرف کند. در ادامه این خبر Device City به بررسی آپدیت جدید ویندوز 11 می پردازیم.

مایکروسافت اخیراً یک باگی را شناسایی کرده است که باعث مشکلات اتصال Wi-Fi در برخی از دستگاه‌های ویندوز 11 می‌شود و در به‌روزرسانی جدید ویندوز آن را برطرف کرده است. این مشکل که توسط به‌روزرسانی‌های KB5032288 و KB5033375 ایجاد می‌شود، از اتصال برخی از آداپتورهای Wi-Fi به شبکه‌های خاص، به‌ویژه شبکه‌هایی که از پروتکل احراز هویت 802.1x استفاده می‌کنند، جلوگیری می‌کند.

دانشگاه‌های سراسر جهان در حال حاضر با مشکل اتصال سیستم‌های دانشجویی به شبکه‌های Wi-Fi خود پس از نصب آخرین به‌روزرسانی برای هر دو نسخه 23H2 و 22H2 ویندوز 11 مواجه شده‌اند.

مشکل وصل نشدن وای فای ویندوز

و همچنین یک سایت خبری جدیدترین ویندوز، اخیراً گزارش های متعددی از خوانندگان خود در مؤسسات و سازمان های آموزشی دریافت کرده است که سرعت اینترنت پس از نصب این به روز رسانی ها کاهش یافته است.

مایکروسافت در تلاش است تا این مشکل را حل کند و انتظار می‌رود که به‌روزرسانی حاوی اصلاحیه در عرض 24 ساعت به‌طور خودکار برای سیستم‌های تجاری و مصرف‌کننده منتشر شود.

دستگاه‌های تحت مدیریت سازمان که به‌روزرسانی‌های تحت تأثیر را نصب کرده‌اند نیز می‌توانند با نصب و پیکربندی یک خط‌مشی خاص گروه، این مشکل را حل کنند.

علاوه بر این باگ عجیب وای فای، مایکروسافت همچنین قبلاً گفته بود که یک باگ در ویندوز به طور خودکار برنامه HP Smart را روی رایانه های غیر HP نصب می کند. این خطا شامل کاربران ویندوز 11 و ویندوز 10 می شود که با استفاده از ابزار عیب یابی در آخرین به روز رسانی برطرف شد.

  قدرتمندترین موتور مافوق صوت جهان ساخته شده است. 16 برابر سریعتر از صدا!

در این رابطه بخوانید:

– علل ارور Blue Screen of Death در ویندوز + راه های رفع مشکل صفحه آبی مرگ (Blue Screen)
– آموزش به روز رسانی ویندوز 10 به 11; ویندوز 10 را به ویندوز 11 ارتقا می دهید؟
– آپدیت بزرگ 23H2 با ویژگی های جذاب برای ویندوز 11 منتشر شد

نظر شما درباره آپدیت جدید مایکروسافت برای ویندوز 11 چیست؟ آیا تا به حال با مشکل عدم اتصال وای فای به شبکه های خاصی مواجه شده اید؟

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/os/48828-microsoft-fixed-wifi-bug-new-win11-update