مایکروسافت قربانی جدید هکرهای روسی شد!


مایکروسافت بیانیه‌ای رسمی درباره حمله یک گروه هکر روسی به نام منتشر کرد طوفان برف نیمه شب سرورهای این شرکت از سرقت حجم زیادی از اطلاعات از جمله برخی کد منبع خبر دادند. علاوه بر این، گفته می شود که حملات همچنان ادامه دارند و مایکروسافت در تلاش است تا از ورود هکرها به سرورهای دیگر جلوگیری کند.

چندی پیش گروهی از هکرهای روسی به سرورهای مایکروسافت حمله کردند و موفق شدند اطلاعات حساس زیادی از جمله حساب های ایمیل شرکتی برخی از مدیران ارشد این غول فناوری را به سرقت ببرند.

هکرهای گروه Midnight Blizzard به سرورهای مایکروسافت حمله کردند

برای گزارش دادن com.mspoweruserحال مشخص شده است که روز گذشته این هکرها مجددا با استفاده از اطلاعات به دست آمده به سرورهای مایکروسافت حمله کرده و این بار بخشی از کد منبع این شرکت را به سرقت برده اند. در بیانیه منتشر شده توسط مایکروسافت توضیح داده شده است که این حملات همچنان ادامه دارد و آنها سعی دارند از هرگونه درز اطلاعات جلوگیری کنند.

انتشار اخبار مربوط به این حادثه نگرانی برخی از تحلیلگران را در مورد امنیت سیستم ها و خدمات مایکروسافت برانگیخته است چرا که این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان نرم افزار در جهان شناخته می شود که خدمات دیجیتال و زیرساخت های قابل توجهی را در اختیار دولت قرار می دهد. مکان های ایالات متحده

هکرهای گروه Midnight Blizzard به سرورهای مایکروسافت حمله کردند

حمله یک گروه هکر روسی به نام طوفان برف نیمه شب تمام شده

برای گزارش دادن MSNدر بیانیه منتشر شده توسط مایکروسافت آمده است که یک گروه تحت حمایت دولت روسیه نامگذاری شده است طوفان برف نیمه شب یا نوبلیوم پشت صحنه این حملات و نفوذ آنها به سرورها.

  برای نصب به روز رسانی های ویندوز 11 ممکن است نیازی به راه اندازی مجدد سیستم خود نداشته باشید

در بخشهایی از بیانیه مایکروسافت بیا:

در هفته های اخیر شواهدی به دست آمده است که این گروه را ثابت می کند طوفان برف نیمه شب از اطلاعاتی استفاده می کند که مدتی پیش از سیستم های ما استخراج شده بود تا به سرورهای حساس دسترسی غیرمجاز پیدا کند. ما سرمایه گذاری در بخش های امنیتی خود را افزایش داده ایم، توانایی خود را برای ایمن سازی و سخت ، محیط خود در برابر این تهدید مداوم افزایش داده ایم و به اجرای کنترل های امنیتی برای جلوگیری از تکرار این اتفاق ادامه خواهیم داد.

اولین گروه هکری که در بالا ذکر شد سال گذشته رخ داد و توانستند مقدار زیادی رمز عبور لازم برای ورود به حساب برخی از مدیران این شرکت را به سرقت ببرند.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/security/49945-microsoft-russian-hackers-break-into-systems