مایکروسافت Notepad ویندوز را با یک ویژگی هیجان انگیز به روز کرده است


به نظر می رسد که مایکروسافت تصمیم گرفته است تا ویژگی های جدیدی را برای ویندوز Notepad ارائه کند تا این اپلیکیشن ساده را به Word نزدیک کند. ظاهرا مایکروسافت این بار چک ، املا را به Notepad ویندوز 11 اضافه کرده است. جزئیات بیشتر در مورد این ویژگی هیجان انگیز را در شهر سخت افزار بخوانید.

مایکروسافت ویژگی های مختلفی را به Notepad اضافه کرده است و اکنون چک ، املا به Notepad ویندوز 11 اضافه شده است.البته این قابلیت در حال حاضر فقط برای کاربران ویندوز اینسایدر در دسترس است و انتظار می رود تا پایان سال 2024 برای تمامی کاربران ویندوز 11 در دسترس باشد.

Notepad-2.jpg

عملکرد غلط گیر املا در Notepad کاملاً شبیه این ویژگی در Microsoft Word یا Microsoft Edge است. با استفاده از این قابلیت کلمات غلط املایی به صورت خودکار با رنگ قرمز خط کشیده می شوند و با کلیک راست می توانید گزینه صحیح آنها را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که این قابلیت از چندین زبان پشتیبانی می کند.

چک ، املا آخرین ویژگی اضافه شده به Notepad ویندوز است. مایکروسافت در ماه دسامبر اعلام کرد که به زودی یک شمارنده کاراکتر به Notepad ویندوز اضافه خواهد شد و قبل از آن گزینه ذخیره خودکار جدید نیز به این برنامه اضافه شده بود. مایکروسافت همچنین حالت تاریک، تب ها و هوش مصنوعی Copilot را به Notepad اضافه کرده است.

چک ، املا در Notepad جدیدترین افزوده در صف طولانی بهبود نرم افزار داخلی ویندوز 11 است. مایکروسافت در ماه دسامبر اعلام کرد که به زودی تعداد کاراکترهای Notepad را افزایش خواهد داد، مدت کوتاهی پس از اینکه سازنده برنامه گزینه ذخیره خودکار جدیدی را اضافه کرد که به شما امکان می دهد برنامه را بدون نیاز به ذخیره هر بار ببندید.

  اینتل خط پردازشی جدید Meteor Lake ‘Core Ultra’ را راه اندازی کرد که هوش مصنوعی و Arc را به لپ تاپ های فوق نازک می آورد.

طبق آگهی com. tomshardware نسخه جدید Notepad 11.2402.18.0 در هر دو کانال ساخت Dev و Canary برنامه Windows Insider موجود است. بدیهی است که این به روز رسانی به کاربران اجازه می دهد تا نحوه استفاده از ویژگی های جدید را سفارشی کنند.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/software/50135-notepad-on-windows-11-gets-spellcheck-feature