مشخصات Redmi K80 فاش شد قدرتمندترین گوشی میان رده جهان با نسل چهارم تراشه اسنپدراگون 8


به تازگی اطلاعات جدیدی از گوشی های سری ردمی K80 شیائومی به بیرون درز کرده است. طبق گزارش های منتشر شده، Redmi K80 با چیپست 4G اسنپدراگون 8 و صفحه نمایش 2K عرضه خواهد شد. علاوه بر این، به نظر می رسد نسل بعدی پرچمداران سری K از باتری بسیار قدرتمند 5500 میلی آمپر ساعتی بهره خواهند برد. جزئیات بیشتر را در شهر سخت افزار بخوانید.

مطابق با گیزموچینا شیائومی در حال توسعه گوشی های مورد انتظار سری Redmi K80 است. ظاهرا این برند چینی قصد دارد تا قدرت پردازشی این گوشی ها را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. همچنین Redmi K80 در حال حاضر در دو مدل Standard و Pro توسعه یافته است که تاریخ عرضه آن مشخص نیست.

مشخصات گوشی های شیائومی سری ردمی K80

مشخصات گوشی های شیائومی سری ردمی K80

اما گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که شیائومی به روند طراحی و ساخت سری Redmi K80 سرعت بخشیده و این سری در دو مدل استاندارد و حرفه ای عرضه خواهد شد. بدیهی است که مدل استاندارد از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 و مدل پرو از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 بهره خواهند برد.

علاوه بر این، Redmi K80 که شایعه شده است از باتری 5500 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند، از صفحه نمایش 2K استفاده می کند و بدنه آن ترکیبی از شیشه و فلز خواهد بود. پیش از این شایعه شده بود که این گوشی از فریم فلزی استفاده خواهد کرد.

از نظر طراحی، انتظار می رود Redmi K80 با همان زبان طراحی Redmi K70 روانه بازار شود و برخی از ویژگی های آن را بهبود بخشد. هنوز چند ماه تا رونمایی گوشی های Redmi K80 باقی مانده است و تاکنون اطلاعات بیشتری از قیمت این گوشی منتشر نشده است.

  نمایشگاه عکس OPPO در Orchard Road به شما نشان می دهد که تلفن های Find N3 چه کاری می توانند انجام دهند

اما به نظر می رسد استفاده از تراشه نسل چهارم اسنپدراگون 8 باعث افزایش قیمت شیائومی مدل Redmi K80 شود. از سوی دیگر، استفاده از نسل چهارم تراشه اسنپدراگون 8، ردمی K80 را به یکی از قدرتمندترین گوشی های میان رده ای تبدیل خواهد کرد که می توان آن را در بین گوشی های گیمینگ قرار داد.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/smartphone/50278-redmi-k80-series-snapdragon-8-gen-3-snapdragon-8-gen-4