معرفی رویایی ترین دوربین DJI; فیلمبرداری خیره کننده 4D و 8K با سرعت 75 فریم بر ثانیه!


یک شرکت DJIاین شرکت که به عنوان یکی از پیشگامان صنعت پهپادهای هوشمند شناخته می شود، یک دوربین فیلمبرداری شگفت انگیز جدید به نام راه اندازی کرده است رونین 4D-8K این دوربین، یک دوربین حرفه ای سینما، توانایی این کار را دارد 8ک با سرعت 75 فریم در ثانیه و با فرمت Apple Pro Raw (Apple Pro Raw) برای ضبط، این فرمت که یکی از پیشرفته‌ترین فرمت‌های فشرده‌سازی تصویر است، کیفیت بالا و انعطاف‌پذیری ویرایش را فراهم می‌کند..

Ronin 4D8K دارای طراحی ماژولار و همه کاره است و از سنسور 45 مگاپیکسلی 35 میلی متری استفاده می کند. این سنسور می تواند تصاویری با محدوده دینامیکی تا 14 استاپ بگیرد (محدوده دینامیکی) و ضبط در رنگ 12 بیتی. این دوربین دارای سیستم تثبیت کننده الکترونیکی نیز می باشد (تثبیت کننده تصویر الکترونیکی) تصاویر را صاف و پایدار می کند. این سیستم از فناوری جدیدی به نام Focus Lidar استفاده می کند (تمرکز لیدار) نور لیزر برای اندازه گیری فاصله و عمق اجسام استفاده می شود و به دوربین در انتخاب فوکوس مناسب کمک می کند..

Ronin-4D-8K-2.jpg

Ronin 4D-8K با لنزها و پایه های مختلف E.F یا بلکه بیشتر با برنامه پشتیبانی و فعال می شود دیجی رونین قابل کنترل این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد تنظیمات دوربین را تغییر دهند، تصاویر را پیش‌نمایش کنند و فایل‌ها را به رایانه یا ابر منتقل کنند.

Ronin-4D-8K-3.jpg

این دوربین دارای سیستم انتقال و کنترل بی سیم نیز می باشد (سیستم انتقال و کنترل رادیویی) این دستگاه از یک دستگاه نظارت از راه دور با نورپردازی قدرتمند و یک فرستنده و گیرنده ویدئو تشکیل شده است. سیستم فوق امکان انتقال تصاویر باکیفیت را بدون تاخیر فراهم می کند و به این ترتیب فیلمبردار می تواند به راحتی و بدون دردسر گیرکردن بین سیم ها یا سیستم مدیریت آن ها در محدوده 20 تا 40 متری حرکت کند.

  شیائومی یک خودروی الکتریکی برای رقابت با پورشه و تسلا ساخته است که SU7 نام دارد.

Ronin-4D-8K-4.jpg

Ronin 4D8K از امروز قابل سفارش است و قیمت آن 7999 دلار است. این دوربین در اوایل سال 2024 به دست مشتریان می رسد. این دوربین یکی از پیشرفته ترین و قدرتمندترین دوربین های فیلمبرداری است که تا کنون ساخته شده است. این دوربین می تواند به فیلمسازان و عکاسان تجربه ای جدید از عکاسی 4 بعدی ارائه دهد.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/digital-camera/48727-dji-ronin-8k-4d