معرفی صندلی های بازی Corsair با طراحی جسورانه و ارگونومی عالی


Corsair را می توان برندی شناخته شده در زمینه ساخت تجهیزات بازی دانست چرا که صندلی های بازی آن در بین گیمرها بسیار محبوب است. این شرکت با صندلی های بازی TC100 RELAXED، TC200 Fabric، سری T3 RUSH و بسیاری مدل های دیگر مفهوم جدیدی از راحتی بازی تعریف کرده است. هر صندلی بازی Corsair دارای ویژگی های خاص خود است که برای گیمرهایی با سلیقه های مختلف طراحی شده است تا لذت بخش ترین تجربه بازی را داشته باشید. در ادامه با ویژگی های جذاب و ویژگی های منحصر به فرد این محصولات آشنا می شویم.

ساعت ها نشستن روی کنسول یا سیستم بازی برای آناتومی بدن بسیار مضر است و به همین دلیل است که بسیاری از شرکت ها و سازندگان تجهیزات بازی مانند Corsair اقدام به عرضه انواع صندلی های بازی کرده اند. این صندلی ها کاملا راحت هستند و برای ساعت ها نشستن پشت سیستم یا کنسول های بازی طراحی شده اند.

با استفاده از این صندلی ها، بازیکنان احساس خستگی و ناراحتی در پشت، ستون فقرات، زانوها و پاهای خود نمی کنند. برند معروف Corsair برای طراحی این صندلی های گیمینگ از مفاهیم مختلف الهام گرفته است تا گیمرها در استفاده طولانی مدت از این صندلی ها هرگز احساس خستگی نکنند.

صندلی بازی ارگونومیک Corsair TC100

صندلی بازی ارگونومیک Corsair TC100

صندلی بازی CORSAIR TC100 RELAXED با طراحی الهام گرفته از صندلی های مسابقه ای و دارای روکش چرمی به بازار عرضه شد. این صندلی با طراحی زیبا علاوه بر زیبایی، بسیار محکم است و فضای کافی برای نشستن افراد درشت اندام و سنگین وزن دارد.

  مدل پایه پروژه GR00T انویدیا ربات‌های انسان‌نما را پیشرفته‌تر و مفیدتر می‌کند

به لطف طراحی ارگونومیک صندلی، فشار بدن به طور کامل کاهش می یابد و خط پشتی کاملاً با ستون فقرات و سر مطابقت دارد. روکش صندلی بازی CORSAIR TC100 RELAXED از مواد مرغوب ساخته شده و دارای سوراخ های تهویه است تا گیمرها پس از ساعت ها نشستن روی آن عرق نکنند و احساس راحتی کنند.

صندلی بازی Corsair از فولاد ساخته شده و مقاومت بسیار بالایی دارد و در عین حال انعطاف بالایی دارد و می توانید ساعت ها بدون احساس خستگی روی آن بنشینید یا دراز بکشید.

صندلی گیمینگ پارچه ای Corsair T3 RUSH

صندلی گیمینگ پارچه ای Corsair T3 RUSH

صندلی بازی Corsair T3 RUSH ترکیبی از طراحی جسورانه الهام گرفته از صندلی‌های مسابقه اتومبیل‌رانی اسپورت با طراحی ارگونومیک است که می‌تواند به گیمرها در برنده شدن در سخت‌ترین نبردها کمک کند.

Corsair در طراحی این صندلی از مواد و پارچه های باکیفیت و سوراخ دار استفاده کرده تا هوا به خوبی جریان داشته باشد و گیمرها پس از ساعت ها نشستن بر روی T3 RUSH احساس راحتی کنند.

بدنه این صندلی از استیل ساخته شده است که استحکام و دوام را برای چندین سال تضمین می کند. بافت سطحی این محصول از مخمل و چرم مرغوب می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد. علاوه بر این باید به بالش مخصوص گردن و تکیه گاه کمر نیز توجه داشت

همچنین می توانید ارتفاع این صندلی را با توجه به قد خود تا 10 سانتی متر تنظیم کنید. دسته های صندلی گیمینگ Corsair T3 RUSH در همه جهات قابل تنظیم است تا در حین کار طولانی مدت احساس خستگی نکنید. علاوه بر این، پشتی صندلی را می توان با زاویه 160 درجه کج و خم کرد.

  انویدیا درایور جدیدی را برای کارت های ویندوز 7 و قدیمی تر منتشر کرده است

صندلی بازی Corsair T1 RACE

صندلی بازی Corsair T1 RACE

طراحی چرم و دوخت صندلی بازی T1 RACE از ماشین مسابقه الهام گرفته شده است تا بتوانید ساعت های طولانی روی آن بنشینید و از بازی لذت ببرید. در ساختار این صندلی از استیل استفاده شده است تا بازیکنان از نظر استحکام این صندلی و همچنین راحتی احساس مشکل نکنند.

بیشتر قسمت های صندلی بازی T1 RACE از پشت گردن تا شیب پایین قابل تغییر و سفارشی سازی است و کاربر می تواند آن را در بهترین حالتی که می خواهد تنظیم کند. به عنوان مثال، کاربران می توانند تا 150 درجه و حداکثر 15 درجه دراز بکشند و استراحت کنند.

صندلی گیمینگ فابریک Corsair TC200

صندلی گیمینگ فابریک Corsair TC200

مواد نرم و خاص صندلی فابریک Corsair TC200 حس خوبی به گیمرها می دهد تا بتوانند برای مدت طولانی بدون احساس خستگی به کار یا بازی خود ادامه دهند. طراحی ارگونومیک صندلی باعث کاهش فشار روی گردن و پشت در هنگام نشستن می شود.

بدنه این صندلی بازی از فولاد ساخته شده است به همین دلیل مقاومت بالایی دارد و می تواند تا 150 کیلوگرم را تحمل کند. پشتی صندلی گیمینگ Corsair TC200 FABRIC را می توان 180 درجه به عقب برد و شیب کف را تا 15 درجه تغییر داد.

صندلی بازی Corsair TC200 ساخته شده از چرم مجلل

صندلی بازی Corsair TC200 ساخته شده از چرم مجلل

صندلی گیمینگ چرمی پلاس TC200 برای مقاومت بالا و راحتی کاربر طراحی شده است. طراحی صندلی بازی TC200 Plush Leatherette ضد خش است.

این محصول دارای طراحی ارگونومیک ویژه ای است و برای راحتی و پشتیبانی بهتر، در قسمت شانه ای صندلی، زاویه منحنی وجود دارد. همچنین صندلی بازی مذکور دارای عمقی در حدود 46 سانتی متر است.

  Dimensity 8300 Ultra Chip dusts در بنچمارک Geekbench; بالاتر از اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول

طراحی منعطف این صندلی در هنگام استفاده حس راحتی را به کاربر القا می کند تا گیمرها پس از نشستن طولانی پشت سیستم احساس خستگی نکنند. فریم صندلی بازی چرم مخملی TC200 از فولاد محکم ساخته شده و چرخ های آن فوق العاده بادوام هستند.

راسلب مسئولیت: مطالب منتشر شده در دسته گزارش های تبلیغاتی توسط شرکت های خارجی تهیه شده و جنبه تبلیغاتی یا انتشار خبری دارد. این مطلب فقط در حال بازنشر است و شهر الشهزار مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن ندارد.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/pr/49499-corsair-gaming-chairs