موتورولا Edge 50 Ultra با چیپست پرچمدار در Geekbench ظاهر می شود


گوشی های هوشمند Edge 50 Ultra با پردازنده پیشرو اسنپدراگون 8s نسل سوم در Geekbench ظاهر شد و توانست امتیاز فوق العاده ای را در تست های تک هسته ای و چند هسته ای کسب کند.

موتورولا در حال آماده شدن برای رونمایی از سری جدید گوشی های هوشمند است لبه 50 در نظر گرفته شده است. انتظار می رود این مجموعه یک پرچمدار جذاب با نام خود باشد Edge 50 Ultra با خودش بیاره

گوشی هوشمند Edge 50 Ultra

قبل از هر گونه اعلام رسمی در مورد این گوشی قدرتمند، به نظر می رسد که در پایگاه داده برنامه های استاندارد وجود داشته باشد GeekBench ظاهر می شود و برخی از مشخصات فنی آن قابل مشاهده است.

مشخصات فنی و عملکرد گوشی هوشمند Edge 50 Ultra

همانطور که در پایگاه داده ذکر شده مشاهده می کنیم، گوشی پرچمدار بعدی موتورولا از سخت افزار قدرتمندی برخوردار است. قلب تپنده این تراشه گوشی هوشمند اسنپدراگون 8s نسل سوم این کوالکام با 12 گیگابایت رم خواهد بود.

این SOC پردازنده گرافیکی کوالکام نیز قدرتمند است Adreno 735 خواهد آورد

گوشی هوشمند Edge 50 Ultra

با تشکر از این دستگاه فوق العاده، تلفن Edge 50 Ultra توانایی در تست های تک هسته ای GeekBench امتیاز 1947 را دریافت کرد، در حالی که در تست های هسته ای متعدد امتیاز 5149 را کسب کرد.

برای گزارش دادن گیزموچینا، در پلت فرم اندازه گیری محبوب GeekBench وی توضیح داد که گوشی موتورولا اج 50 اولترا با سیستم عامل اندروید 14 عرضه خواهد شد.

بر اساس آنچه تاکنون در فضای مجازی منتشر شده است، انتظار می رود Edge 50 Ultra فرم تغییر نام داده است Moto X50 Ultra ممکن است به زودی در بازار چین عرضه شود.

  تور گیمزکام آسیا 2023: تور Capcom Pro، Spider-Man 2، Stalker 2 و بیشتر

گوشی هوشمند Edge 50 Ultra

گوشی مورد انتظار است Moto X50 Ultra صفحه نمایش 6.7 اینچی دارد جلا داده شده با وضوح 1.5ک و نرخ تازه سازی 144 هرتز است.

در این رابطه بخوانید:

– چیپ اسنپدراگون چیست؟ بررسی انواع پردازنده های اسنپدراگون و قابلیت های آنها

یک دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی در پشت دستگاه تعبیه شده است. علاوه بر این، گفته می شود که انتظار داریم یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 125 واتی و شارژ سریع بی سیم 50 واتی پشتیبانی کند.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/smartphone/50361-motorola-edge-50-ultra-scores-geekbench