موس و کیبورد سری Forge MSI معرفی شد. هم برای بازی و هم برای کار مناسب است


MSI، یکی از تولید کنندگان پیشرو لوازم جانبی کامپیوتر، اخیرا سری موس و کیبورد Forge را با نام های Forge GK100 Combo و Forge GM100 معرفی کرده است. این محصولات برای فضاهای اداری مناسب بوده و در سیستم های بازی قابل استفاده هستند.

اخیراً MSI از ماوس و کیبورد Combo Forge GK100 و Forge GM100 به عنوان یک سری لوازم جانبی Forge رونمایی کرده است. با پشتیبانی از پلت فرم نرم افزار MSI GEAR، سری FORGE نه تنها کار را آسان می کند، بلکه باعث بهبود گیم پلی نیز می شود و به کاربران امکان می دهد سلیقه خود را در بازی و در عمل به نمایش بگذارند.

سری محصولات FORGE برای پاسخگویی به نیازهای مختلف گیمرها و حرفه ای ها طراحی شده است و شامل خط FORGE G برای گیمرهایی است که به دنبال تجربه ای جدید هستند و خط FORGE (غیر G) برای استفاده در محیط های اداری و حرفه ای.

ویژگی های FORGE GK100 COMBO و FORGE GM100

اولین محصولات این سری موس و کیبورد جذاب FORGE GK100 COMBO است. این مجموعه بازی که شامل صفحه کلید FORGE GK100 و ماوس FORGE GM100 است، به گونه ای طراحی شده است که یک راه حل قدرتمند و مقرون به صرفه برای برنامه های بازی باشد. این بسته هیبریدی بر عملکرد و قابلیت اطمینان تمرکز می کند و ویژگی های ضروری را برای بهبود تجربه بازی شما ارائه می دهد. به خاطر داشته باشید که ماوس گیمینگ اپتیکال FORGE GM100 را می توان به صورت جداگانه نیز خریداری کرد.

  اپل می تواند در سال 2027 یک مک بوک 20 اینچی با صفحه نمایش تاشو عرضه کند

    مشخصات ترکیبی Forge gk100

ویژگی های اصلی FORGE GK100 COMBO و FORGE GM100

کلیدهای صفحه کلید دائمی هستندFORGE GK100 مجهز به سوئیچ هایی است که برای بیش از 10 میلیون کلیک طراحی شده اند و عملکرد پایدار و قابل اعتماد را در طول بازی های طولانی مدت تضمین می کنند.

کلیدهای میانبر برای دسترسی آسان: کلیدهای میانبر راحت FORGE GK100 به کاربران این امکان را می دهد که جلوه های نور را تغییر دهند، پخش صدا را کنترل کنند و به ابزارها دسترسی داشته باشند.

19 کلید ضد شبح: صفحه کلید FORGE GK100 از فشار دادن 19 کلید به طور همزمان پشتیبانی می کند و با اعمال دقیق ورودی کاربر از ایجاد شبح جلوگیری می کند.

زاویه شیب قابل تنظیم است: پایه های صفحه کلید قابل تنظیم FORGE GK100 به کاربران امکان می دهد زاویه شیب را برای موقعیت راحت تر مچ تنظیم کنند.

کلیدهای ماوس بادوام: FORGE GM100 مجهز به سوئیچ هایی است که بیش از 10 میلیون کلیک و عملکرد طولانی مدت خوب را تضمین می کند.

سنسور نوری دقیق: FORGE GM100 با داشتن یک سنسور نوری دقیق تا 6400 DPI، کنترل دقیق و پاسخگویی را برای هر سناریوی بازی ارائه می دهد.

دکمه اختصاصی DPI: یک دکمه اختصاصی DPI در FORGE GM100 به کاربران این امکان را می‌دهد که بین چهار نوع DPI پیش‌فرض چرخش کنند تا با موقعیت‌های مختلف بازی سازگار شوند.

شکل متقارن: ماوس FORGE GM100 به طور متقارن طراحی شده است تا برای هر دو سبک گرفتن دست و پنجه مناسب باشد و راحتی و کنترل را برای طیف وسیعی از کاربران تضمین کند.

  ویژگی های جذاب مادربردهای سری MSI Z790 MAX را به شما معرفی می کنیم. همه چیزهایی که بازیکنان نیاز دارند

نورپردازی RGB: تنظیمات بازی خود را با نورپردازی RGB در FORGE GK100 و GM100 سفارشی کنید.

صفحه کلید و ماوس FORGE GK100 COMBO و FORGE GM100 از امروز برای خرید در فروشگاه های MSI در دسترس خواهد بود.

صفحه کلید بازی MSI

راسلب مسئولیت: مطالب منتشر شده در دسته گزارش های تبلیغاتی توسط شرکت های خارجی تهیه شده و جنبه تبلیغاتی یا انتشار خبری دارد. این مطلب فقط در حال بازنشر است و شهر الشهزار مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن ندارد.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/pr/50155-msi-forge-series-mouse-keyboard-combo-pr