مولتی پز 11 در 1 Ninja Foodi SmartLid: چرا اکنون مهمترین وسیله در آشپزخانه من است


مولتی پز 11 در 1 Ninja Foodi SmartLid: چرا اکنون مهمترین وسیله در آشپزخانه من است

مولتی پز هوشمند Ninja Foodi 11-in-1 SmartLid اکنون مهمترین وسیله در آشپزخانه من است.  تصویر: کوسه نینجا

بیشتر سنگاپوری‌ها در قلب خود اهل غذا هستند و ما چیزی را بیشتر از یک شام خانگی خوب دوست داریم. اما در حالی که یک بشقاب غذای سرخ شده با یک تخم مرغ (لطفاً فقط سمت آفتابی) ساده ترین غذا برای پختن سریع است، آخرین چیزی که هر کسی می خواهد این است که بعد از یک روز سخت کاری، شام را آماده کند. آماده ، و شستن ظروف اغلب مانند یک نبرد سخت به نظر می رسد، و راحتی تحویل GrabFood به سرعت تبدیل به یک لوکس می شود که حفظ آن در زندگی روزمره دشوار است.

بنابراین وقتی به من پیشنهاد شد که SharkNinja را بررسی کنم مولتی پز 11 در 1 SmartLid Ninja Foodiبا چند نفر از دوستانی که از آن نیز استفاده کردند و گفتند که به پخت سریع غذاهای خوشمزه کمک می کند و به راحتی، من کنجکاو شدم.

مولتی پز همچنین دارای یک سبد سبزیجات و یک توری بخارپز است.  تصویر: کوسه نینجا

علیرغم نام طولانی و تا حدودی گیج کننده اش، این نینجا فودی اساساً یک «چاقوی ارتش سوئیس» رومیزی است (اگر بخواهید همه کاره است) که به مجردها، زوج ها و خانواده های کوچک اجازه می دهد تا انواع غذاها را بپزند. ظروف را به سرعت و به همان سادگی که ممکن است. سه حالت پخت را ارائه می دهد: پخت و پز تحت فشار، سیگار کشیدن و پخت آهسته. همچنین می تواند با هوا سرخ شود، بخارپز شود، کبابی شود و حتی ماست خانگی تولید کند. همه اینها در یک گلدان تک درب، که بسیار شگفت انگیز است. از آنچه من می دانم، سایر اجاق های مشابه معمولاً دارای دو درب هستند – یکی برای پخت و پز تحت فشار و دیگری برای سرخ ، هوا.

  Music Frame جدید سامسونگ هم یک اسپیکر خانگی است و هم یک اثر هنری

پایه مولتی کوکر که در آن قرار دارد قابلمه نچسب قابل جابجایی با ظرفیت 6 لیتر، دارای یک روکش نقره ای-مشکی جذاب است که فکر می کنم مکمل هر دکوراسیون آشپزخانه است. با وجود آن ابعاد 36 سانتی متر قطر و 33 سانتی متر ارتفاع خیلی بزرگ نیست، جای قابل توجهی در آشپزخانه می گیرد. در مورد من، به طرز ناراحت کننده ای نزدیک بین اجاق گاز و پلوپز من قرار دارد، بیش از آنچه من می خواهم. در حالت ایده‌آل، آن را دورتر قرار می‌دهم، اما طول سیم برق این را محدود می‌کند و از رسیدن آن به پریز برق من جلوگیری می‌کند – یک جنبه مهم که باید در نظر گرفت.

اجازه ندهید عکس شما را گول بزند.  نینجا فودی بسیار بزرگ است.

همه جادوها با بزرگ شروع می شود لغزنده SmartLid: برای پخت با فشار آن را به سمت چپ، برای عملکردهای بخار ترکیبی به مرکز، و برای فعال ، تنظیمات سرخ ، و پخت با هوا به سمت راست به سمت چپ بلغزانید. بقیه رابط نیز کاربرپسند است، با حالت های پخت از پیش تعیین شده، فرآیند پخت و پز را ساده می کند. به عنوان مثال، فشار دادن نوار لغزنده روی گزینه Combi-Steam تنظیمات Steam Air Fry و Steam Bake را نشان می دهد، در حالی که حالت Air Fry این انتخاب را گسترش می دهد تا شامل Air Fry، Grill، Bake، Dehydrate، Sear/Saute، Steam Slow Cook و ماست شود. .

تنظیمات پیش‌فرض زمان و تنظیمات دما در هر زیرمنو موجود است و احتمالاً این تنها بخشی از فرآیند پخت و پز است که برای پختن درست غذای شما نیاز به آزمون و خطا دارد. یا مانند من، شما نیز می توانید تنظیمات را بدون تغییر نگه دارید و با برداشتن درب، پیشرفت را بررسی کنید.

  لپ تاپ یا کامپیوتر PC؛ کدامیک برای من مناسب است؟

نوار لغزنده SmartLid تعیین می کند که کدام یک از تنظیمات از پیش تعیین شده در صفحه زیر ظاهر شوند.

اولین غذایی که امتحان کردم یک غذای چینی بود که دوست دارم در سال نو قمری از آن لذت ببرم – هو ببین Fatt Choy. این یک غذای کلاسیک است که شامل قارچ سرخ شده، موس سیاه (چوی گراس) و همچنین گوشت خوک بوداده به عنوان مواد اصلی است. اگرچه پخت و پز از نظر فنی دشوار نیست، اما می تواند زمان بر باشد زیرا کمی زمان می برد تا قارچ ها نرم و خوش طعم شوند.

با نینجا فودی، روند با دستور غذای مادرم تغییری نکرده است: من به سادگی آب را به قابلمه اضافه کردم و سپس مواد تشکیل دهنده را اضافه کردم. سپس نوار لغزنده SmartLid را به سمت چپ می کشم و حالت پخت تحت فشار را فعال می کنم. حدود یک ساعت بعد غذا آماده و به موقع برای شام است. من از آن زمان پیش تنظیم های Air Fry (با قهوه ای هاش صبحانه) و Grill (برای ناهار سالمون) را امتحان کردم و فوق العاده کار می کنند، اما چیزی که تغییر دهنده بازی است عملکرد Under Cook است. فشار Ninja Foodi، زیرا سرعت پخت را افزایش می دهد. بار بسیار سریعتر غذاهایی – مانند سوپ های کانتونی – که در غیر این صورت ساعت ها بدون تغییر طعم زمان می برد.

SharkNinja ادعا می کند که با Ninja Foodi، سرعت پخت و پز تا 70 درصد بیشتر می شود.

به طور کلی، من واقعاً مولتی‌پز هوشمند Ninja Foodi 11-in-1 SmartLid را دوست دارم و فکر می‌کنم بیش از آن می‌تواند جایگزین لوازم آشپزخانه مستقل شما مانند سرخ‌کن یا بخارپز شود. اگرچه امکان پخت برنج در آن وجود دارد، اما عدم وجود یک پیش تنظیم خاص باعث می شود راحت تر از یک پلوپز اختصاصی نباشد. این مولتی پز برای تهیه غذاهای اصلی ایده آل است. اگر برنج نیز در منو باشد، توجه کامل شما را می طلبد.

  معرفی بهترین بازی های اندروید 2024 در سبک های مختلف

موارد دیگری نیز وجود دارد که باید به آن اشاره کرد. اول از همه، قیمت. دارد 608 دلار سنگاپور، نینجا فودی ممکن است برای همه مناسب نباشد. اگر نیاز بسیار خاصی مانند سرخ ، هوا دارید، یک سرخ کن هوا مقرون به صرفه تر ممکن است انتخاب عملی تری باشد. برای توجیه واقعی این خرید، باید به طور مکرر از بسیاری از عملکردهای آشپزی Foodi استفاده کنید. اگر دوست دارید در آشپزخانه ماجراجو باشید، Foodi حتی ممکن است یک سرمایه گذاری فوق العاده باشد.

من تحت تاثیر مولتی‌پز 11 در 1 SmartLid Ninja Foodi هستم، اما پلوپز من باقی مانده است.

سپس اندازه وجود دارد، و Foodi یک هیولای واقعی است که به تنهایی به فضا نیاز دارد. در مورد من، فقط قرار دادن آن در کنار پلوپز، آن قسمت از آشپزخانه من را به هم ریخته می کند. کابل برق کوتاه آن نیز به این معنی بود که باید نزدیک منبع برق باشد. همچنین مکان هایی که می توانید آن را در آشپزخانه قرار دهید محدود می کند.

اما با وجود قیمت و اندازه آن، مولتی پز 11 در 1 SmartLid Ninja Foodi به عنوان یک همراه آشپزخانه همه کاره و مدرن که قادر به انجام طیف گسترده ای از کارهای آشپزی است، متمایز است. من عاشق این هستم که سادگی و قابلیت های یکپارچه آن مرا تشویق کرده است تا ماجراهای آشپزی خود را فراتر از غذاهای ترکیبی خسته کننده و بسیار ناسالم از نودل فوری و تخم مرغ سرخ شده کشف کنم – و این گویای همه چیز است.

مولتی پز Ninja Foodi SmartLid 11 in-1 از فروشگاه اینترنتی SharkNinja قابل خرید می باشد.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/feature-ninja-foodi-smartlid-multi-cooker-appliance-kitchen-review