نتیجه خرید کارت گرافیک RTX 4090 از کنار خیابان! (او تماشا میکند)


به نظر می رسد تقلب در بازار کارت های گرافیک دست دوم پایانی ندارد. اخیرا شاهد فروش کارت های گرافیک RTX 4090 بدون تراشه های حافظه و البته GPU هستیم. بهتر است خودتان این ویدیو را ببینید و مراقب باشید.

RTX 4090 یکی از پرطرفدارترین کارت‌های گرافیک موجود در بازار است، اما قیمت بالا باعث شده برخی از گیمرها به دنبال کارتی با قیمت کمتر باشند. با علم به این موضوع، افراد سودجو کارت های تقلبی را می فروشند که فاقد قطعات اولیه مانند پردازنده گرافیکی و حافظه هستند.

شیوع کارت گرافیک های تقلبی RTX 4090 در بازارهای دست دوم

اگرچه این اولین بار نیست که گزارش هایی در مورد فروش کارت گرافیک های تقلبی RTX 4090 منتشر می شود، اما نشان می دهد که کلاهبرداران همچنان مشغول کار هستند و سر برخی از گیمرها کلاه می گذارند. مثال مورد بحث یک کارت MSI RTX 4090 است که توسط فروشنده در فیس بوک شناخته شده است.

وقتی خریدار خوش شانس متوجه می شود که کارت کار نمی کند، آن را به یک تعمیرگاه می برد، در آنجا به آنها می گویند که GPU سوخته است و اگر مایل باشند، آن را با قیمت 200 دلار می برند. طبیعتاً این تعمیرکار از کمبود چیپ های کلیدی زیر کولر کارتی اطلاعی نداشت وگرنه تصور اینکه حاضر به پرداخت چنین مبلغی برای خرید آنها باشد سخت است.

در این رابطه بخوانید:

– هشدار: این کارت گرافیک زیبا و گران قیمت RTX 4090 را از آمازون نخرید! (+فیلم)

در نهایت خریدار کارت امیدوار است کانال معروف را تعمیر کند تعمیر شمال غربی او آن را می فرستد، اما تعمیرکار متذکر می شود که از چیپ های حافظه و پردازنده گرافیکی خبری نیست.

  بهترین معاملات فنی آمازون در سنگاپور برای خرید هم اکنون

در این ویدیو تصویری از یک فروشنده متقلب را مشاهده می کنید که به نظر می رسد در حال فروش کارت گرافیک در پیاده رو است!

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/graphic-card/50620-scammers-selling-fake-rtx-4090-graphics-card