نحوه خرید Nothing Phone (2a) محدود در سنگاپور


نحوه خرید Nothing Phone (2a) محدود در سنگاپور

#The100 Drops for Nothing Phone (2a).  منبع: هیچی

هیچ چی با Nothing Phone (2a)، که به تازگی از طریق یک رویداد راه اندازی معرفی شد، همه چیز را تکان می دهد. پیش‌بینی می‌شود که واحدهای این گوشی یک روز پس از عرضه به بازار عرضه شوند.

از کجا می توان Nothing Phone (2a) را در سنگاپور خریداری کرد

دارد 11 صبح 6 مارس 2024فقط 100 هیچ واحد تلفن (2a) برای خرید در دسترس نخواهد بود اتاق خواب، یک فروشگاه مفهومی از بوتیک کفش ورزشی Limited Edt. واقع در جاده Orchard، سنگاپور.

اتاق خواب
435 Orchard Rd, #03-24 to 29 Wisma Atria, سنگاپور 238877 (نقشه های گوگل)

به عنوان بخشی از کمپین Nothing’s #The100 Drops، 100 دستگاه در هر شهر به فروش می رسددر شهرهای مختلف مانند لندن، مانیل، کوالالامپور، بانکوک و غیره.

این بسته شامل یک قاب تلفن سفارشی (2a)، یک ساعت CMF (زیر نام تجاری Nothing) Watch Pro، یک بند ساعت طراحی شده توسط Limited Edt.، یک کیسه کاغذی Dupont با نام تجاری Nothing و سایر مواردی است که در زمان عرضه معرفی نشده اند. .

هر نفر محدود به یک بسته خواهد بودو قیمت هر بسته خواهد بود 499 دلار سنگاپور. این بسته یک معامله ویژه است، زیرا دقیقاً همان قیمتی است که Nothing Phone (2a) به تنهایی با آن به فروش می رسد.

هیچ چیز تلفنی (2a).  منبع: هیچی

درباره Nothing Phone بیشتر بدانید (2a)

Nothing Phone (2a) تلاش این شرکت برای ورود به بخش قیمت مقرون به صرفه تر است، با توجه به اینکه گوشی عالی Nothing (2) فقط 999 دلار سنگاپور قیمت داشت. Phone (2a) عناصر اصلی طراحی مانند چراغ های رابط Glyph را حفظ کرده است. در قسمت عقب، شیشه شفاف پشتی که عناصری مانند سیم پیچ NFC و موارد دیگر را برجسته می کند.

  هویوورس تایید کرد Zenless Zone Zero برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد

Nothing Phone (2a) روی اندروید 14 اجرا می شود و سه سال به روز رسانی نرم افزار و چهار سال به روز رسانی امنیتی ارائه می دهد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد Nothing Phone (2a)، پوشش راه اندازی ما را در اینجا بررسی کنید.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-nothing-phone-2a-where-to-buy-in-singapore