نسخه ی نمایشی Final Fantasy VII Rebirth برای پلی استیشن اکنون برای دانلود در دسترس است و شامل Nibelheim Incident نیز می شود.


نسخه ی نمایشی Final Fantasy VII Rebirth برای پلی استیشن اکنون برای دانلود در دسترس است و شامل Nibelheim Incident نیز می شود.

همانطور که روزهای تا راه اندازی را کم می کنیم Final Fantasy VII Rebirthاین همهمه نمی‌تواند قوی‌تر باشد، به‌ویژه زمانی که Square Enix امروز بمبی را رها کرد: نسخه نمایشی پیش‌نمایش بازی برای دانلود در فروشگاه پلی‌استیشن در دسترس است.

این فقط یک تیزر سریع نیست، زیرا دمو شامل یک فرو رفتن عمیق در سکانس اولیه بازی، از جمله یک سکانس فلش بک از رویداد Nibelheim است.

اما Square Enix به همین جا ختم نمی شود. به روز رسانی برنامه ریزی شده برای 21 فوریه شامل منطقه Junon می شود و پیش نمایشی از آنچه که پیش از عرضه بازی در 29 فوریه خواهد آمد را ارائه می دهد.

به عنوان یک امتیاز اضافی، بازیکنانی که داده‌های ذخیره شده از نسخه نمایشی را ذخیره می‌کنند، می‌توانند ادعا کنند که یک جذابیت کوپو (که تعداد آیتم های منبع استخراج شده را افزایش می دهد) و آیتم های ماجراجویی در بازی کامل و همچنین یک مجموعه بقا شامل معجون ها و اترها. بازیکنانی که قسمت Nibelheim را کامل می‌کنند، می‌توانند از همان بخش در بازی کامل رد شوند.

Final Fantasy VII Rebirth فصل اصلی یک سه گانه است که هدف آن بازسازی JRPG نمادین Square Enix در سال 1997، Final Fantasy VII است. در مسیرهای بازسازی Final Fantasy VII (بررسی ما را اینجا بخوانید) که برای اولین بار در سال 2020 برای PS4 منتشر شد و قبل از رفتن به PS5 و PC، انتظار برای این انتشار گیج کننده است.

  کارت گرافیک 6 گیگابایتی Radeon RX 5600 XT خود را به 16 گیگابایت تبدیل کنید

من نمی توانم صبر کنم تا ببینم Nibelheim در تمام شکوه 4K خود چگونه خواهد بود.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-final-fantasy-vii-rebirth-demo-playstation-now-available-download