نظرسنجی گوگل: از هر دو کودک در سنگاپور، یک کودک به صورت آنلاین با «محتوای نامناسب» مواجه می شود


نظرسنجی گوگل: از هر دو کودک در سنگاپور، یک کودک به صورت آنلاین با “محتوای نامناسب” مواجه می شود

توجه داشته باشید: این مقاله برای اولین بار در 21 سپتامبر 2023 منتشر شد.

نظرسنجی سالانه Google در مورد ایمنی آنلاین کودک و خانواده در APAC 8000 پاسخ دهنده را جمع آوری کرد که 500 نفر از آنها والدین سنگاپوری هستند و حداقل یک فرزند 5 تا 17 ساله دارند.

از هر دو کودک در سنگاپور یک نفر گوگل در بیانیه ای رسمی امروز (21 سپتامبر 2023) اعلام کرد که طی سال گذشته محتوای آنلاین نامناسبی را مشاهده کرده است. با این حال، مقصر اصلی آن نوع محتوای نامناسبی نیست که شما به آن فکر می کنید.

گوگل سوم خود را آزاد کرد نظرسنجی آنلاین ایمنی کودک و خانواده APAC نتایج. این نظرسنجی که سالانه انجام می شود، احساسات 8000 والدین را در استرالیا، هند، فیلیپین، تایلند، ویتنام، سنگاپور، مالزی، ژاپن، کره، تایوان و هنگ کنگ جمع آوری کرد.

(برای بزرگنمایی کلیک کنید) خلاصه Google از احساسات والدین سنگاپور در مورد امنیت آنلاین فرزندانشان.

دو، 500 نفر از پاسخ دهندگان والدین در سنگاپور هستند با حداقل یک کودک 5 تا 17 ساله گوگل همچنین متوجه شد که کودکان مستقر در اینجا بین 1 تا 6 ساعت در روز را برای نیازهای روزانه، مانند آموزش و سرگرمی، به صورت آنلاین سپری می کنند.

با توجه به پاسخ های نظرسنجی (گزارش والدین)، سه نوع اصلی محتوای نامناسب عبارتند از:

  • اطلاعات غلطدر 55.4٪
  • تبلیغات گمراه کننده و هرزنامه هادر 50.7٪
  • محتوای خشونت آمیزدر 48.7٪

تحقیقات همچنین نشان داد که 79 درصد از والدین سنگاپوری در مورد استفاده ایمن از اینترنت با فرزندان خود صحبت کنید – از 83٪ در سال گذشته. گوگل بر این باور است که دشواری یافتن نمونه های آسان برای درک و مناسب سن برای کاربران جوان، مانع بزرگی برای والدین است. مشکل دیگر تکامل سریع دنیای آنلاین ما است. در میان افرادی که در سنگاپور مورد بررسی قرار گرفتند، تقریباً نیمی (47٪) در یافتن «زمان مناسب» برای صحبت ، مشکل دارید فرزندانشان در مورد امنیت آنلاین

  واردات گوشی های دکمه ای به کشور ممنوع می شود!

«این روزها، کودکان و نوجوانان بیشتر و بیشتر از ناوبران باهوش دنیای دیجیتال هستند. نتایج نظرسنجی ما نیاز فوری به تبدیل ایمنی آنلاین به بخش مرکزی مکالمات آنها در خانه را برجسته می کند. ما درک می کنیم که رابطه هر خانواده با فناوری منحصر به فرد است و والدین را تشویق می کنیم تا از ابزارهایی مانند Family Link و Be Internet Awesome به خوبی استفاده کنند تا فرزندپروری دیجیتالی خود را آسان تر کنند. به قول معروف برای بزرگ ، بچه یک روستا لازم است. نورمن نگ، رئیس بخش عملیات منطقه‌ای، تعاملات جهانی اعتماد و ایمنی، گوگل سنگاپور، گفت: ما متعهد به افزایش تلاش‌های خود با همکاری با شرکا و کارشناسان صنعت هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که سواد دیجیتال برای همه قابل دسترس‌تر است.

چگونه می توان گشت و گذار در اینترنت را برای کودکان ایمن تر کرد؟

در اینجا برخی از ابزارها و نکات Google برای آسان‌تر ، فرزندپروری دیجیتالی با در نظر گرفتن اکتشاف اینترنتی ایمن کودک آورده شده است:

  • پیوند خانواده: یک ابزار همه کاره مدیریت خانواده که به والدین امکان می دهد حساب Google کودک را ایمن کنند. عمدتاً می‌تواند فروشگاه Google Play را به برنامه‌های مناسب سن محدود کند، محدودیت‌های صفحه نمایش را برای دستگاه‌ها تعیین کند و از طریق Google Maps بداند کودک کجاست.
  • جستجوی امن: ابزاری آشنا برای وبگردی اگر سفر شما از موتور جستجوی گوگل شروع شود. این به طور پیش فرض برای کاربران 18 سال یا کمتر فعال است. SafeSearch به ارتقاء یافته است به طور خودکار محتوای نامناسب را تار می کندمثل خشونت گرافیکی
  • نسخه کودکانه: گوگل دارد YouTube Kids و یکی برگه کودکان برای فروشگاه Google Play. آنها برای افراد بسیار جوان طراحی شده اند، که می تواند قبل از اینکه اجازه دهید فرزندانتان وارد دنیای تمام دیجیتال شوند، مفید باشد.
  • منابع آنلاین برای گشت و گذار ایمن در اینترنت: می‌توانید از محتوای تهیه‌شده توسط Google، که برای والدین و فرزندان طراحی شده است، استفاده کنید تا در مورد شهروندی دیجیتال بیاموزند و آنلاین امن‌تر باشند. دو مورد از این منابع هستند منابع امنیت دیجیتال و در اینترنت عالی باشید.
  بررسی Linksys Atlas 6: یک سیستم شبکه شبکه ساده و مقرون به صرفه که کار می کند

گوگل متعهد شده است که تا پایان سال 2024 به 50000 والدین و کودکان سنگاپوری در زمینه ایمنی آنلاین از طریق برنامه پارک ایمنی آنلاین و Be Internet Awesome خود آموزش دهد، علاوه بر این که در برنامه راه اندازی شده توسط دولت مشارکت فعال دارد. جنبش دیجیتال برای زندگی (DFL) توسط IMDA

برای حذف محتوای محلی نامناسب، Google با آن کار می کند چهار انجمن و سازمان در سنگاپور که به شناسایی چنین محتوایی در زمینه ما کمک می کند. تنها در سه ماهه دوم سال 2023، تقریباً 39536 ویدیو در سنگاپور به دلیل نقض این دستورالعمل ها حذف شد.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-google-apac-kids-families-online-safety-survey-2023-singapore-inappropriate-content