نور پس‌زمینه ال‌ای‌دی تلفن‌ها هیچ چیز اکنون از برنامه‌های شخص ثالث پشتیبانی می‌کند، SDK را راه‌اندازی کنید


نور پس‌زمینه ال‌ای‌دی تلفن‌ها هیچ چیز اکنون از برنامه‌های شخص ثالث پشتیبانی می‌کند، SDK را راه‌اندازی کنید

Nothing Glyph Interface SDK دریافت نمی کند، به این معنی که نور پس زمینه توسط برنامه های شخص ثالث پشتیبانی می شود.

یک دلیل بزرگ (و درخشان) برای خرید گوشی های Nothing نور پس زمینه LED است که Glyph Interface نامیده می شود. این یک نشانه بصری شیک برای اعلان های مهم ارائه می دهد و می تواند مطابق میل شما سفارشی شود.

در حالی که Nothing Phone (2) (در اینجا بررسی کنید) شاهد برخی ارتقاءهای عملی در سیستم نورپردازی بود، هیچ چیز اکنون با ارائه پشتیبانی Glyph برای برنامه های شخص ثالث از طریق SDK Glyph جدید خود، حتی فراتر از این پیش رفته است.

نمایه سازی رابط Glyph در Nothing Phone (1) و Nothing Phone (2).

هیچ چیزی SDK را در آن دانلود نکرد انجمن انجمنو مستندات آن نشان داد که نور پس‌زمینه Nothing Phone (1) و Nothing Phone (2) کاملاً قابل تنظیم هستند، با مناطق نورپردازی قابل نقشه‌برداری که برای هر دو مدل نقشه‌برداری شده‌اند.

توسعه دهندگان برنامه اکنون می توانند از اطلاعات میزبانی شده در صفحه GitHub خود برای کشف کیت و چراغ های نمایه شده برای تعیین سبک های دلخواه خود استفاده کنند. ثبت نام برای کلید API نیز باز است، بنابراین توسعه‌دهندگان می‌توانند قبل از فعال ، پشتیبانی Glyph Interface برای برنامه‌های خود، SDK را امتحان کنند.

منبع: هیچی (فروم) از طريق GSMArene

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-nothing-phone-1-2-glyph-interface-third-party-app-support-developer-kit-launched

  راهنمای CMD؛ آموزش جامع Command Prompt یا خط فرمان در ویندوز