هدفون‌های ممتاز Elite 10 و Elite 8 Active Jabra به‌روزرسانی‌های سفت‌افزار را برای بهبود ANC و کیفیت تماس دریافت می‌کنند.


هدفون‌های ممتاز Elite 10 و Elite 8 Active Jabra به‌روزرسانی‌های سفت‌افزار را برای بهبود ANC و کیفیت تماس دریافت می‌کنند.

Jabra Elite 10 و Elite 8 Active.  (منبع تصویر: جبرا)

در نمایشگاه CES 2024 اوایل سال جاری، جبرا اعلام کرد که عرضه خواهد شد به روز رسانی سیستم عامل اصلی این هدفون برتر Elite 10 و Elite 8 Active را بهبود می بخشد.

این لحظه فرا رسیده است. Jabra به‌تازگی یک به‌روزرسانی میان‌افزار را در دسترس قرار داده است که قابلیت‌های ANC هر دو هدفون را بهبود می‌بخشد.

به گفته جبرا، طبق گزارش ها، ویژگی Elite 10 ANC در هنگام تماس بهتر عمل می کند برای حذف صداهای ناخواسته انسان در اطراف شما. این می گوید که کاربران “می توانند تا 2 برابر بهتر از مسدود ، صدای پس زمینه انتظار داشته باشند.”

از سوی دیگر، Elite 8 Active دریافت خواهد کرد “ANC بهبود یافته و تجربه گوش دادن در شرایط باد”. جبرا می گوید که با به روز رسانی سیستم عامل، میکروفون های خارجی Elite 8 Active در تشخیص و جبران نویز باد دقیق تر خواهند بود.

به‌روزرسانی میان‌افزار اکنون به‌صورت رایگان در دسترس است و دارندگان Elite 10 و Elite 8 Active می‌توانند با دسترسی به برنامه Jabra Sound+ هدفون‌های خود را به‌روزرسانی کنند.

برای راهنمایی در مورد نحوه به روز رسانی هدفون خود، به صفحه پشتیبانی جبرا در اینجا.

توجه داشته باشید: ما در حال حاضر در حال آزمایش Jabra Elite 10 به عنوان بخشی از یک هدف بزرگ برای هدفون های بی سیم واقعی هستیم. منتظر نتایج باشید.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-jabra-elite-10-elite-8-active-tws-earbuds-firmware-update

  لیست بهترین بازی های PS5 2024 در ژانرهای مختلف