هدفون ویژن پرو اپل رسما معرفی شد. محصول آینده برای امروز


هدست ویژن پرو اپل پس از مدت ها رونمایی بالاخره امروز عرضه شد و کاربران می توانند از آن استفاده کنند. اما به چه قیمتی؟ قیمت از ابتدا 3500 دلار است ویژن پرو اپل بحث برانگیز بوده است. اما تیم کوک، مدیر عامل اپل می گوید این محصول گران نیست، بلکه فناوری فردا است.

امروز روز عرضه رسمی هدست اپل ویژن پرو بود و تیم کوک، مدیرعامل اپل نیز این رویداد را در نیویورک آمریکا جشن گرفت. علاوه بر رفتن به فروشگاه خیابان پنجم اپل، مصاحبه کوک بای با صبح بخیر آمریکا همچنین درباره هدست ویژن پرو و ​​ورود اپل به محاسبات فضایی به گفتگو نشستیم.مکان من) سخن گفتن

تیم کوک در مورد محصول جدید اپل گفت: فکر می کنم از آن به طرق مختلف استفاده شود زیرا این یک کامپیوتر فضایی است. آیفون به ما لپ تاپ داد و مک به ما کامپیوترهای شخصی داد. این اولین کامپیوتر فضایی است.

apple-vision-pro.jpg

به گفته وی، این شرکت ممکن است تنها تعداد کمی از این محصولات را داشته باشد و بیشتر شرکت ها هیچ کدام را نداشته باشند، اما اپل مک، آی پاد، آی پد، آیفون، اپل واچ و اکنون ویژن پرو دارد، بنابراین امروز روز مناسبی است. این خاص است.

مردم به روش های مختلف با آن برخورد می کنند )اپل ویژن پرو( شما واکنش نشان خواهید داد. برخی از افراد با زمان تقابل با او ارتباط برقرار می کنند. عده ای در آن آموزش خواهند دید، برخی جراحان نیز در آن آموزش خواهند دید. به اندازه یک کامپیوتر کاربرد دارد.

کوک به مایکل استرهان، همکار GMA وی گفت: در حال حاضر بیش از یک میلیون برنامه ویژن پرو وجود دارد. او همچنین در مورد اینکه آیا هدست صحبت کرد ویژن پرو اپل گفت که این توانایی را دارد که واقعیت شما را تقویت کند تا با موارد زیر مقابله کند:

شما مجبور نیستید خود را در آن غرق کنید. می تواند واقعیت شما را تقویت کند. بنابراین، من و شما می توانیم اینجا بنشینیم و روی هدست صحبت کنیم و بتوانیم چشمان یکدیگر را ببینیم. اما در عین حال می توانیم صفحه نمایش های اطراف خود را ببینیم. بنابراین رابطه ما را تقویت می کند. این طرح اصلی برای ما بود. ما می خواستیم مردم بتوانند چشمان یکدیگر را ببینند، نه اینکه به هدفون خیره شوند.

apple-vision-pro-3.jpg

کوک می‌گوید که در مورد قیمت 35000 دلاری ویژن پرو، «فناوری فردا» است.

این فناوری فردا امروز است. این طرز فکر من در مورد آن است. در حال حاضر 5000 پتنت محصول داریم.

تیم کوک می گوید که با افراد زیادی به صورت آنلاین صحبت کرده است که علاقه مند به خرید ویژن پرو هستند. به گفته او، اپل معتقد است که برای امروز قیمت مناسبی برای آن تعیین کرده است.

  سامسونگ RAM نوآورانه LPCAMM، LPDDR ماژولار برای لپ‌تاپ‌ها را معرفی می‌کند

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/49433-apple-vision-pro-launched