هدفون Momentum Sport Sennheiser با ردیابی ضربان قلب و دما در ماه آوریل وارد بازار می شود


هدفون Momentum Sport Sennheiser با ردیابی ضربان قلب و دما در ماه آوریل وارد بازار می شود

Sennheiser Momentum Sport در گرافیت فلزی.  منبع: Sennheiser.

Sennheiser اولین بار جدید را اعلام کرد Momentum Sports ایرباد در نمایشگاه CES 2024 در کنار ایربادهای پرچمدار این شرکت Momentum True Wireless 4، و اکنون تایید شده است که هر دو ایرباد به سنگاپور می آیند. در حالی که هدفون های Momentum True Wireless 4 اکنون در دسترس هستند، هدفون های Momentum Sport فقط از 9 آوریل 2024 از جانب.

این شرکت آلمانی به وضوح از طراحی زاویه‌دارتری که در محصولاتی مانند Sennheiser Sport True Wireless دیده‌ایم فاصله گرفته است، در عوض طراحی نرم‌تر و گردتر شبیه به Momentum True Wireless 4 را انتخاب کرده است. این به معنای راحتی استفاده بهتر است. . هدفون، به خصوص هنگام حرکت و ورزش. صحبت از ورزش شد، این هدفون همچنین دارای یک رتبه IP55بنابراین کمی باران و عرق ، مشکلی نخواهد داشت.

Sennheiser Momentum Sport در زیتون سوخته.  منبع: Sennheiser.

جدید وجود دارد مبدل 10 میلی متری در Momentum Sport، با یک طراحی نیمه باز با یک کانال تسکین صوتی گفته می شود که به کاهش صداهای بدن که ممکن است در حین ورزش رخ دهد کمک کند و همچنین آگاهی محیطی را برای حفظ هوشیاری و ایمن بودن فراهم می کند.

ما فرصتی داشتیم که هدفون را برای مدتی امتحان کنیم، و در حالی که طراحی آنها به کاهش صدای بدن کمک می کرد، احساس نمی کردیم که آگاهی محیطی کافی برای دوندگان یا دوچرخه سواران وجود داشته باشد. به لطف تناسب بی‌نقص خود، این هدفون همچنان بخش خوبی از صدای محیط را مسدود می‌کند، مخصوصاً زمانی که حذف نویز تطبیقی روشن بود اگر به آگاهی محیطی نیاز دارید، احتمالاً باید علاوه بر کانال بازگشتی، حالت شفافیت را نیز فعال کنید.

  MSIG برنامه تأیید ضد کلاهبرداری Ping را در سیستم عامل های دیجیتال خود قرار می دهد

Sennheiser Momentum Sport در رنگ مشکی قطبی.  منبع: Sennheiser.

همچنین وجود دارد حسگر ضربان قلب فوتوپلتیسموگرافی (PPG) و سنسور دمای بدن یکپارچه، با Sennheiser ادعا می کند که خوانش دمای داخل گوش دقیق تر از اندازه گیری های پوست مچ است و Momentum Sport می تواند دمای بدن کاربر را با دقت +/- 0.3 درجه سانتیگراد.

ضربان قلب با تشخیص ضربان در دقیقه اندازه گیری می شود بین 30 تا 220 ضربه در دقیقه و داده ها با تعدادی از دستگاه ها و برنامه های ورزشی مانند Apple Watch/Health، Garmin Watch/Connect، Strava، Peloton و غیره ادغام می شوند.

قیمت و در دسترس بودن

هدفون Sennheiser Momentum Sport در دسترس خواهد بود وب سایت Sennheiser و خرده فروشان منتخب از از 9 آوریل با 479 دلار سنگاپورموجود در سه رنگ: مشکی قطبی، زیتونی سوخته و گرافیت متالیک.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-sennheiser-momentum-sport-earbuds-heart-rate-temperature-tracking-singapore-price-specs-buy