همکاری L’Oréal با دو دانشگاه سنگاپور برای توسعه مهارت های دانشجویان مقطع کارشناسی


همکاری L’Oréal با دو دانشگاه سنگاپور برای توسعه مهارت های دانشجویان مقطع کارشناسی

امضای یادداشت تفاهم برای ارتقای نوآوری و مهارت های کارآفرینی.  از چپ به راست: آقای توماس هروسکا، آقای ویسمای شارما، خانم مین دی تانگ، آقای چان ایه مینگ، دکتر یاپ مین شنگ، دکتر برت دی ریک (منبع تصویر: L'Oréal)

گروه لورآل (که شامل L’Oréal و 36 برند زیبایی آن می شود) یک یادداشت تفاهم (MOU) با دانشگاه مدیریت سنگاپور (SMU) و دانشگاه علوم اجتماعی سنگاپور (SUSS) امضا کرده است.

L’Oreal Brandstorm

این شرکت فرانسوی با این دو دانشگاه همکاری می کند تا مهارت های نوآوری و کارآفرینی دانشجویان مقطع کارشناسی را از طریق خود توسعه دهد. لورآل طوفان نام تجاری برنامه این برای همه جوانان زیر 30 سال آزاد است، جایی که زمین های موفق تیم های دانشجویی به فینال در لندن فرستاده می شوند تا شانس برنده شدن در یک دوره کارآموزی سه ماهه کارآفرینی در مقر جهانی L’Oréal در پاریس را داشته باشند.

Brandstorm یکی از ابتکارات کلیدی است L’Oréal برای جوانانکه با هدف ایجاد تأثیر مثبت بر اکوسیستم و کمک به اشتغال جوانان است.

ترکیب برنامه درسی موجود با رقابتی که زندگی را تغییر می دهد

از سال 2025 به مدت سه سال، دانش‌آموزان سال آخر مدرسه کسب‌وکار لی کنگ چیان (LKCSB) SMU که «طراحی کسب‌وکار» را می‌گذرانند، یک دوره 13 هفته‌ای لازم را می‌گذرانند تا بر روی یک چالش برند L’Oréal کار کنند. این چالش دانش و مهارت های دانش آموز در امور مالی، بازاریابی، نوآوری و کارآفرینی را در یک دوره واحد با راهنمایی مدیران ارشد L’Oréal ادغام می کند.

  Beats Solo 4 جدید 50 ساعت عمر باتری دارد و از صدای مکانی پشتیبانی می کند

آقای توماس هروسکا، مدیر عامل L'Oréal سنگاپور

شرکت‌کنندگان دوره باید مهارت‌های متنوعی را با تصور ارزش‌های جدید، راه‌اندازی پروژه‌های نوآورانه، کار در تیم‌ها و مربیگری محققان و دانشمندان L’Oréal توسعه دهند. این دو دانشگاه همچنین با L’Oréal در طرح های توسعه شغلی همکاری خواهند کرد.

امسال، تیم‌های برند استورم با موضوع «اختراع مجدد آینده زیبایی حرفه‌ای از طریق فناوری» به چالش کشیده شده‌اند. برنده ملی از همه کشورهای شرکت کننده از جمله سنگاپور به لندن سفر می کند تا در فینال بین المللی شرکت کند.

بیش از 1800 دانش آموز از موسسات آموزشی در سراسر سنگاپور در Brandstorm در سال 2024 شرکت خواهند کرد و فینال ملی برای 29 آوریل 2024 برنامه ریزی شده است.

برای SUSS، مدرسه دانش‌آموزان را تشویق می‌کند تا در همان مسابقه شرکت کنند، تا حدی برای افزایش تجربه یادگیری آنها.

از Beautytech تا Agritech و بالعکس

در حال حاضر، L’Oréal همچنین با موسسه تحقیقات محیطی NUS همکاری می کند و به طور مشترک بر روی میکروب های خاک و گیاه در زمینه کشاورزی احیا کننده تحقیق می کند. هدف آنها بهبود سلامت خاک و افزایش عملکرد گیاه (دو عنصر حیاتی برای مواد تشکیل دهنده محصول L’Oréal) بدون اتکای شدید به کودهای شیمیایی است. این تحقیق همچنین با اهداف امنیت غذایی سنگاپور (95% مبتنی بر زیست محیطی تا سال 2030) و اهداف توسعه پایدار L’Oréal مطابقت دارد.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-loreal-singapore-mou-suss-smu-entrepreneurship-beautytech