هوش مصنوعی جدید پایداری عکس‌های شما را به ویدیوی سه بعدی با کیفیت بالا تبدیل می‌کند


هوش مصنوعی پایداری این شرکت از یک مدل هوش مصنوعی جدید رونمایی کرده است که می تواند عکس های کاربر را به یک ویدیوی کاملا سه بعدی تبدیل کند. این هوش مصنوعی مولد است فیلم ثابت سه بعدی یا SV3D نامگذاری شده است و اکنون برای استفاده تجاری در دسترس است.

استارتاپ هوش مصنوعی هوش مصنوعی پایداری از یک مدل جدید و پیشرفته به نام فیلم ثابت سه بعدی (SV3D) نشان داد که می تواند روند ایجاد فیلم های سه بعدی را تا حد زیادی تسهیل کند.

تثبیت کننده هوش مصنوعی که تصاویر دو بعدی را سه بعدی می کند

هوش مصنوعی SV3D این شامل دو جزء مختلف است که به کاربر کمک می کند تا تصاویر و عکس های دو بعدی خود را به ویدیوی سه بعدی تبدیل کند. این دو جزء SV3D-sh و SV3D-p اسامی دارد

هوش مصنوعی مولد بسیار قدرتمند

در یک پست وبلاگ در مورد مدل جدید هوش مصنوعی، این شرکت توضیح داد:

امروز با هوش مصنوعی فیلم ثابت سه بعدی ما یک مدل تولیدی را بر اساس آن منتشر کرده ایم ارسال ویدیو پایدار است این یک پیشرفت در زمینه تصویربرداری سه بعدی است و می تواند نتایج با کیفیت بهتری نسبت به سایر مدل های موجود ارائه دهد.

تثبیت کننده هوش مصنوعی که تصاویر دو بعدی را سه بعدی می کند

بر اساس توضیحاتی که ارائه کرد هوش مصنوعی پایداری، SV3D-sh پس از دریافت تصاویر ثابت، می تواند از آنها به عنوان ورودی استفاده کند و بدون تغییر زاویه دید، فیلم های مداری تولید کند. از طرف دیگر، SV3D-p این به کاربر کمک می کند تا با حرکت دادن دوربین فیلم های سه بعدی ایجاد کند.

البته لازم به ذکر است که شرکت هوش مصنوعی پایداری در زمینه ساخت اجسام سه بعدی هنوز راه زیادی در پیش داریم. به عنوان مثال، دسامبر گذشته مدل پایدار صفر 123 مشخص می شود که همان هدف است SV3D پادشاه اما SV3D به نظر قدرتمندتر از همه مدل های مشابه است و به راحتی می تواند با رقبای متن باز رقابت کند Zero123-XL کنار بگذارید

  Honor Play 8T با چیپست Dimensity 6080 و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی معرفی شد.

تثبیت کننده هوش مصنوعی که تصاویر دو بعدی را سه بعدی می کند

حالا هوش مصنوعی فیلم ثابت سه بعدی برای استفاده تجاری و کاربران اشتراکی موجود است هوش مصنوعی پایداری (هزینه 20 دلار در ماه)، آنها می توانند از ویژگی های آن استفاده کنند.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/50103-stability-ai-new-ai-model-turn-2d-images-into-3d-videos