هوش مصنوعی نقطه عطفی برای پردازنده های سری Panther Lake اینتل خواهد بود


به نظر می رسد اینتل برنامه های گسترده ای برای بهبود عملکرد پردازنده های خود در زمینه هوش مصنوعی دارد. در این راستا تصمیم گرفته شده است CPUسلسله دریاچه ببر قرار است این اتفاق در سال 2025 رخ دهد و عملکرد در این زمینه دوبرابر بهبود یابد سازمان عفو ​​بین الملل با گرفتن

مدیرعامل اینتل در جریان ارائه گزارش درآمد این غول فناوری برای سه ماهه آخر سال 2024 اعلام کرد که این پلتفرم Core Ultra تا پایان سال جاری با مجموعه های جدید از جمله دریاچه ماه و دریاچه پیکان توسعه یافته و حداکثر سه برابر پیشرفت در قابلیت های هوش مصنوعی خود داشته است.

پلتفرم Intel Core Ultra

با این حال، در فصل بعدی سریال Core Ultra که قرار است درمان های خانوادگی را ارائه دهد دریاچه ببر تا سال 2025، این بهبود عملکرد دو برابر خواهد شد.

پت گلسینگر (پت گلسینگر)، مدیرعامل اینتل در جلسه گزارش سود این شرکت اعلام کرد:

سکو Core Ultra اکنون در زمینه هوش مصنوعی و پلتفرم‌های نسل بعدی ما که قرار است اواخر امسال با نام‌هایی راه‌اندازی شوند، پیشرو محسوب می‌شود. دریاچه ماه و دریاچه پیکان وقتی آنها وارد می شوند، این عملکرد سه برابر بهبود می یابد. در سال 2025 با معرفی پردازنده های خانوادگی دریاچه ببر عملکرد هوش مصنوعی نیز تا 2 برابر افزایش می یابد.

بهبود عملکرد در هوش مصنوعی با استفاده از پردازنده های سریال دریاچه ببر

به گزارش Wccftech، آقای گلسینگر همچنین در مورد فرآیند تولید صحبت کرد ساعت 18 او گفت که گره را جایگزین خواهد کرد ساعت 20 و در پردازنده های درجه مصرف کننده دریاچه پیکان استفاده می کند

  بهترین برنامه قفل برنامه; برنامه های قفل نرم افزاری

به گفته وی مراحل پیش تولید این سریال جنگل شفاف تکمیل شده است و این معماری اکنون در راه کارخانه های تولید اینتل است. سپس چیپس جنگل شفاف معماری نسل بعدی دارای هسته های کم مصرف خواهد بود (Darkmont e-Serra) برای استفاده در مراکز داده ابری با ۲۸۸ هسته فیزیکی آماده و تولید شده است. بر اساس گزارش های موجود، مراحل تهیه این تراشه از مدتی پیش آغاز شده است.

پردازنده های سری Panther Lake

بعد از جنگل شفاف من همچنین به پردازنده های متوالی روی می آوریم دریاچه ببر به نظر می رسد که به احتمال زیاد در سال 2025 شاهد انتشار آنها خواهیم بود. انتظار می رود پردازنده های سری Pentre Lake دارای هسته های قدرتمندی باشند (در هسته) جدید Cougar Cove مجهز به معماری گرافیکی Xe3 اینتل با نام رمز بهشتی به یک طرف آمدن

در این رابطه بخوانید:

– Intel Core i را فراموش کنید. به عصر Core Ultra خوش آمدید
– به طور رسمی: سال آینده پردازنده 4 نانومتری Intel Arrow Lake-S را خریداری کنید

به طور کلی می توان گفت که هر سری از CPUدر مقایسه با نسل قبلی، دستگاه های جدید اینتل بهبود عملکرد قابل توجهی از نظر هسته، گرافیک و کارایی خواهند داشت.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/cpus/49337-intel-panther-lake-cpus-to-double-the-ai-performance