هویوورس تایید کرد Zenless Zone Zero برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد


هویوورس تایید کرد Zenless Zone Zero برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد

ما می دانیم که حتماً این اتفاق خواهد افتاد، اما اکنون رسمی است. HoYoverse، افرادی که در پشت ضربه عظیم بودند GenshinImpactتایید کرد که این سومین عنوان اکشن-RPG آن است، منطقه صفر بدون ذنراه اندازی خواهد شد پلی استیشن 5 – در کنار پلتفرم‌های PC، iOS و Android که قبلاً تأیید شده‌اند. این باعث می‌شود که فقط مایکروسافت ایکس‌باکس و نینتندو سوییچ نسخه‌ای برای هر دو کنسول معرفی نکنند.

Zenless Zone Zero قول می‌دهد بازیکنان را به یک زمین بازی شهری فانتزی ببرد، که توسط پدیده‌های عجیب و غریب معروف به Hollows ویران شده است. در این هرج و مرج، نیو اریدو، آخرین سنگر بشریت قرار دارد، که با فناوری پیشرفته برای غارت هالووها برای یافتن گنج رشد می کند. در اینجا، بازیکنان به جای یک پروکسی قدم می گذارند، یک راهنمای کارکشته که ماموران را از طریق هالوهای خطرناک در جستجوی ثروت راهنمایی می کند.

New Eridu چیزی بیش از یک پس زمینه است. این مرکز مملو از زندگی، تلاش ها و داستان هایی است که در انتظار آشکار شدن هستند. این شهر با محله‌های بی‌شمار و ساکنان متنوع خود، آماده تکامل است و نوید یک جهان رو به گسترش محتوا را می‌دهد. فراتر از گسترش شهری، آزمون واقعی نهفته است: هالوها. در اینجا، بر خلاف مسابقات شطرنج Honkai Star Rail، شما در نبردهای زمان واقعی غوطه ور هستید. طفره رفتن، بافندگی و رها ، کمبوها دستور روز برای شکست دادن جانوران و درو ، غارت است.

  AMD از Ryzen Embedded 8000 رونمایی کرد. اولین پردازنده های هوش مصنوعی برای صنایع

Zenless Zone Zero به دلیل سبک شهری و درگیری‌های پویا خود متمایز است، که نشان‌دهنده انحراف تازه از پیشنهادات قبلی HoYoverse است. با این حال، در هسته خود، بازی جذابیت اصلی مجموعه شخصیت ها و پیشرفت را حفظ می کند که طرفداران آن را دوست دارند. اینکه آیا این عنوان جدید موفقیت پیشینیان خود – Genshin Impact و Honkai: Star Rail – را تکرار خواهد کرد یا خیر، همچنان یک علامت سوال وسوسه انگیز است.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-hoyoverse-confirms-zenless-zone-zero-will-be-coming-playstation-5