هیئت کتابخانه ملی سنگاپور از Playbrary، هوش مصنوعی که کتاب ها را به بازی تبدیل می کند، رونمایی کرد


هیئت کتابخانه ملی سنگاپور از Playbrary، هوش مصنوعی که کتاب ها را به بازی تبدیل می کند، رونمایی کرد

(منبع تصویر: NLB)

با همکاری جنبش ملی خواندن، هیئت کتابخانه ملی سنگاپور (NLB) راه اندازی شد. Playbraireقابلیتی که از هوش مصنوعی مولد برای تبدیل کتاب ها به بازی های ماجراجویی استفاده می کند.

Playbrary با همکاری LePub سنگاپور ایجاد شده است، یک ابتکار NLB برای تشویق افراد بیشتر به خواندن بیشتر از طریق گیمیفیکیشن.

دو نسخه از Playbrary موجود است. گزینه رایگان از طریق مولد اعلان رایگان در ChatGPT-3.5 در دسترس است. در نسخه رایگان، 15 کتاب با آثار کلاسیک مانند جین ایر، ماجراهای شرلوک هلمز و فرانکنشتاین برای انتخاب دارید. عناوین کتاب های کلاسیک بیشتری در ماه های آینده اضافه خواهند شد.

برای بهترین تجربه بازی Playbary، اشتراک ChatGPT Plus مورد نیاز است با تولید نمودار بلادرنگ و دسترسی به بیش از 1000 کتاب همراه استبه شما امکان می دهد تا جهان های ادبی مختلف و امکانات تعاملی را کشف کنید.

برای شروع، درخواست را در ChatGPT قرار دهید و دستورالعمل ها را به دقت بخوانید. از آنجا، شما نقش شخصیت اصلی را بر عهده خواهید گرفت و گزینه هایی برای تصمیم گیری در مورد اینکه در ماجراجویی خود چه کاری انجام دهید، خواهید داشت. گزینه ها ممکن است شامل دنبال ، یا انحراف از توالی رویدادهای شرح داده شده در کتاب باشد.

کسانی که به اندازه کافی بزرگ هستند مطمئناً این آشنا را پیدا خواهند کرد این منعکس کننده تجربه خواندن کتاب های بازی مانند کتاب های بازی است سریال گرگ تنها. همانطور که ماجراجویی شما آشکار می شود و به پنج فرمان در ChatGPT می رسد، از شما خواسته می شود که کتاب اصلی را از کتابخانه قرض بگیرید تا بقیه داستان را کشف کنید.

  ابزارهای جدید ایمنی بازی Xbox به والدین اجازه می دهد زمان بازی را محدود کرده و چت با غریبه ها را مسدود کنند

کاربران می توانند از اینجا به Playbrary دسترسی داشته باشند یا با اسکن کدهای QR Playbrary در همه شعبه های کتابخانه ملی سنگاپور.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-singapores-national-library-board-playbrary-ai-reading-game-books