ویژگی‌های Galaxy AI که به گوشی‌های قدیمی‌تر سامسونگ می‌آیند فاش شده‌اند


سامسونگ در مراسم رونمایی از سری گلکسی اس 24 برخی از ویژگی های هوش مصنوعی را اعلام کرد هوش مصنوعی کهکشان همچنین بر روی گوشی های قدیمی تر می آید. اکنون، این شرکت ابزارهای جدید هوش مصنوعی را به طور خاص برای دستگاه های قدیمی سامسونگ تأیید کرده است. البته این گوشی ها خیلی قدیمی نیستند!

ویژگی های Galaxy AI برای Galaxy S23

بر اساس این گزارش بدنه رباتبه نظر می رسد که شعبه سامسونگ در بریتانیا حداقل چهار ویژگی را راه اندازی خواهد کرد هوش مصنوعی کهکشان برای کاربران گوشی های پرچمدار نسل های قبلی، این شرکت این موضوع را برای دستگاه هایی مانند سری تایید کرده است گلکسی اس 23 عرضه شده است. این موارد شامل حلقه تحقیق، ترجمه زنده، یادداشت راهنما و تصاویر راهنما.

GalaxyAI-Old-1.jpg

میدونی یه شغل حلقه تحقیق به شما امکان می دهد با دور زدن یا انتخاب هر چیزی روی صفحه گوشی خود جستجو کنید گوگل برای او شروع کنید. ترجمه مستقیم یا ترجمه زنده ترجمه بلادرنگ تماس های تلفنی را ارائه می دهد. یادداشت راهنما این به شما کمک می‌کند خلاصه‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی از متون مورد نیاز را در یادداشت‌های خود ایجاد کنید و قالب‌بندی خودکار را به آنها اضافه کنید. تصاویر راهنما و همچنین یکی از بهترین انواع ویرایش مولد یا قسمت هایی از تصویر را با هوش مصنوعی که مستقیماً در گالری گوشی های جدید سامسونگ قرار می گیرد، تکثیر کنید.

  اولین اطلاعات و تصاویر گوشی ارزان قیمت شیائومی پوکو C65 فاش شد

GalaxyAI-Old-2.jpg

گوشی های دریافت کننده هوش مصنوعی گلکسی

سامسونگ قبلاً اعلام کرده بود که ویژگی های هوش مصنوعی گلکسی اس 24 در نیمه اول سال 2024 به سری گلکسی اس 23 عرضه می شود. FEتبلت های سری گلکسی Z Fold 5، Flip 5 و Galaxy Tab S9 وارد بازار خواهند شد. این ویژگی ها با به روز رسانی UI انتظار می رود یک رابط کاربری 6.1 در اختیار کاربران این گوشی ها قرار خواهد گرفت که می توانند با این آپدیت دستگاه خود را به طور کامل متحول کنند.

شایان ذکر است که لیست سامسونگ در بریتانیا شامل تعدادی ویژگی دیگر برای دستگاه گلکسی است سازمان عفو ​​بین الملل گفته نشد که آنها سری گلکسی اس 24 دارند. این قابلیت ها عبارتند از: والپیپرهای تولیدی، مترجم، کمک چت، متن راهنما و موارد دیگر. مشخص نیست که آیا سامسونگ این ویژگی‌ها را برای گوشی‌های قدیمی‌تر گلکسی ارائه می‌کند یا اینکه قصد دارد آنها را در تاریخ بعدی معرفی کند.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/49516-samsung-galaxy-ai-features-older-phones