پاپ مارت و هنرمند CRYBABY ۲۵مین سالگرد The Powerpuff Girls را با همکاری کالاهای انحصاری جشن گرفتند


پاپ مارت و هنرمند CRYBABY ۲۵مین سالگرد The Powerpuff Girls را با همکاری کالاهای انحصاری جشن گرفتند

تصویر: پاپ مارت

هنرمند تایلندی مولی یلومهمچنین بیشتر به عنوان شناخته شده است گریه کودکاولین فن میتینگ خود را در سنگاپور در 23 مارس (این فردا!) در مرکز خرید پلازا سنگاپور برگزار خواهد کرد تا جشنی را جشن بگیرد. گریه کودک راه اندازی توسط پاپ مارت. این همکاری همچنین همزمان با بیست و پنجمین سالگرد این کارتون محبوب است.

به گفته مولی، او با سرسختی وارد این پروژه مشترک با پاپ مارت و پاورپاف گرلز شد تا الهام بخش افراد برای پذیرفتن طبیعت چندوجهی آن‌ها باشد و تشخیص دهد که حتی قهرمان‌ها نیز آسیب‌پذیر هستند و اشک و غم بخشی از تجربه انسانی است. جوهر همکاری در پذیرش احساسات واقعی و واقعی ترین خود بودن شما نهفته است.

در این رویداد، طرفداران همچنین می توانند منتظر یک سری جعبه های کور از جمله 12 مدل مجسمه و یک الگوی مخفیبا حضور شخصیت های اصلی The Powerpuff Girls – Blossom، Bubbles و Buttercup. استاد، شهردار و البته موجو جوجو همینطور. سایر کالاهای موجود برای فروش عبارتند از: محفظه نمایشگر نور تلویزیون، جعبه های کور کابلی نوع C، کیف ایرپاد پرو، جعبه های کور تلفن Charm، آویز آینه و جام شیشه ای.

علاوه بر این، یک مکان عکس سه بعدی CRYBABY x Powerpuff Girls با ابعاد بزرگتر در فروشگاه POP MART در Plaza Singapura و یک نقطه عکس سری Sad Club در سطح 1 از 28 مارس قرار خواهد گرفت.

سرانجام، پاپ مارت نیز برنامه عضویت خود را از 23 مارس در سنگاپور راه اندازی می کند. مشتریان می توانند به ازای هر دلاری که در فروشگاه های خرده فروشی خود خرج می کنند، 1 امتیاز کسب کنند https://popmart.sg/و امتیازات انباشته شده را می توان برای جبران خریدهای آتی استفاده کرد.

  ساخت رم انعطاف پذیر با استفاده از فلز مایع توسط دانشمندان چینی!

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-pop-mart-artist-crybaby-25th-anniversary-powerpuff-girls