پایه مانیتور جذاب و کاربردی شرکت Thermaltake برای گیمرهایی که عاشق رانندگی هستند معرفی شده است


اگر زمان و البته پول کافی دارید، بازی یکی از سرگرم کننده ترین سرگرمی های جهان است. یکی از محصولات جدید Thermaltech برای گیمرها، یک استند ویژه برای قرار دادن سه نمایشگر بازی در کنار هم است که هدف آن علاقه مندان به بازی های مسابقه ای است. بهتر است با این پایه مانیتور ساده اما بسیار کاربردی آشنا شوید.

محصول جدید Thermaltech برای گیمرهایی در نظر گرفته شده است که می خواهند سه مانیتور را با هم گروه بندی کنند و برای بازی های مسابقه ای ایده آل است. این محصول پایه مانیتور سه گانه نامیده می شود و به کاربر اجازه می دهد سه مانیتور تا اندازه 32 اینچ نصب کند.

معرفی پایه مانیتور سه گانه Thermaltake

یکی از ویژگی های جالب پایه مانیتور Thermaltek قابلیت تنظیم میزان خمش بسته به سایز کاربر و صفحه نمایش آنها می باشد. بر روی این پایه می توان نمایشگرهای تخت یا منحنی را نصب کرد.

پایه مانیتور سه گانه

پایه مانیتور Thermaltake از قطعات فولادی با ضخامت 1.5 میلی متر ساخته شده است. هر سه پایه دارای پایه های استاندارد VESA برای اتصال مانیتور هستند.

پایه کنترل نوشتن حرارتی

اگر توانایی مالی دارید، یک کیت شبیه سازی 1000 دلاری سیم کارت مسابقه GR500 این یک ترکیب عالی برای چنین سیستمی خواهد بود. این مجموعه شبیه‌سازی کابین خلبان از فرمان، پدال‌ها، چرخ دنده‌ها و البته یک صندلی قابل تنظیم تشکیل شده است که به گونه‌ای طراحی شده است که تجربه یک کابین اتومبیل مسابقه را تقلید کند. وزن مجموعه فوق 120 کیلوگرم است.

شبیه سازی رانندگی GR500 Racing Sim

برگردیم به پایه مانیتور ترمالتیک Triple Racing، متاسفانه هنوز قیمت این محصول اعلام نشده است.

  Logitech Zone Wireless 2 یک Zone Vibe Wireless “بزرگسال” با حذف نویز هوش مصنوعی است.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/peripheral/49990-thermaltake-triple-racing-monitor-stand-race-simulator-setups