پردازنده Tensor G4 به لطف سامسونگ قدرتمند ظاهر خواهد شد


به نظر می رسد موفقیت پردازنده Exynos 2400 در سری گلکسی S24 توجه گوگل را به خود جلب کرده است و این غول فناوری در حال برنامه ریزی برای توسعه این تراشه است. کشنده G4 از سامسونگ و فناوری ساخت پیشرفته این شرکت کمک بگیرید.

انتظار می‌رود گوشی‌های سری پیکسل 9 گوگل و شاید پیکسل فولد 2 غول فناوری از تراشه نسل بعدی برخوردار باشند. کشنده G4 مجهز باشید اگرچه اطلاعات زیادی در مورد این تراشه در دسترس نیست، گفته می شود SOC دستگاه مورد بحث احتمالاً توسط سامسونگ تولید می شود.

پردازنده Google Tensor G4

برای گزارش دادن گیزموچینادر همین راستا اخیرا نشریات کره ای گزارشی منتشر کرده اند که تایید می کند این دو شرکت بزرگ با هم در زمینه توسعه همکاری می کنند. کشنده G4 ما هستیم.

گفته شده است که کشش کش G4 از فرآیند ساخت پیشرفته 4 نانومتری سامسونگ در کنار Volpe (کپسوله ، سطح تراشه تحسین ، در) سود خواهد رساند. در نتیجه استفاده از این فناوری، شاهد بهبود مدیریت حرارت، افزایش راندمان و کارایی انرژی نسبت به نسل قبلی خواهیم بود که مشکلاتی است که تراشه فعلی گوگل به معنای آن است. کشنده G3 در همه این زمینه ها عملکرد ضعیفی داشته و در مقابل رقبای خود حرفی برای گفتن ندارد.

موفقیت اگزینوس 2400 نظر در گوگل را به خود جلب کرد

این گزارش ها تصمیم گوگل برای انتخاب فرآیند تولید 4 نانومتری را توضیح می دهد سامسونگ پس از آن تراشه اگزینوس 2400 این غول کره ای در گوشی های سری گلکسی اس 24 تکیه کرد که توانست عملکرد قابل قبولی را ارائه دهد. این بدان معنی است که موفقیت تراشه اگزینوس 2400 قطعاً شهرت سامسونگ را به عنوان یک تولید کننده نیمه هادی افزایش داده است.

  AMD از پردازنده های Ryzen 5 7235H و Ryzen 7 7435H با ریزمعماری Zen 3+ رونمایی کرد.

پردازنده Google Tensor G4

این موضوع باعث شد نه تنها گوگل بلکه سایر بازیگران صنعت فناوری جایگزین شود TSMC حتی برخی از مدیران ارشد نیز به دنیای فناوری شرکت ها علاقه مند شدند تن استورنت، OpenAI و متای کارخانه و زیرساخت سامسونگ الکترونیک برای بازدید

در این رابطه بخوانید:

– افشای اولین اطلاعات در مورد تراشه Tensor G5; سر و صدای گوگل در بازار گوشی های هوشمند با تراشه های 3 نانومتری

در نهایت باید گفت که طبق شایعات، تراشه کشنده G4 ممکن است شامل یک پردازنده گرافیکی قدرتمند با توانایی ارائه فناوری ردیابی نوری باشد (ردیابی اشعه) با توجه به اینکه این فناوری در چندین نسل از پردازنده های سامسونگ ادغام شده است تعجب آور نیست.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/cpus/49917-google-tensor-g4-chip-to-have-better-performance