پس از اخراج 1900 کارمند و لغو بازی Survival مایکروسافت، مدیرعامل اکتیویژن بلیزارد استعفا داد.


مایکروسافت 1900 از توسعه دهندگان بازی در شرکت های ایکس باکس، رسانه Zenimax و جدیدترین شرکت تابعه آن، Activision، بلیزارد را اخراج کرده است. این تعداد زیاد اخراج به خودی خود تعجب آور است. با این حال، بازی بقا Activision نیز لغو شده است.

مایکروسافت مدت‌هاست که با خرید Activision Blizzard و اضافه ، فهرستی از فرنچایزهای محبوب خود به بازی‌های انحصاری خود، سعی در گسترش مجموعه بازی‌های خود دارد. اکنون، پس از این همه تنش، یک تغییر قدرت بزرگ در راه اکتیویژن قرار دارد که منجر به لغو بازی در حال پیشرفت آنها می شود.

برای گزارش دادن گرایش های دیجیتالصبح روز پنجشنبه، یک یادداشت داخلی از فیل اسپنسر، مدیر عامل مایکروسافت گیمینگ به اشتراک گذاشته شد که نشان می دهد مایکروسافت 1900 نفر از 22000 کارمند خود را در این هفته اخراج خواهد کرد.

اسپنسر در نامه خود توضیح می دهد که پس از خرید اکتیویژن بلیزارد در اکتبر 2023، مایکروسافت گیمینگ “اولویت بندی کرد، زمینه های همپوشانی را شناسایی کرد و اطمینان داد که همه ما در بهترین موقعیت برای رشد هستیم” و به عنوان بخشی از این فرآیند تصمیم گرفت “اندازه بازی ها را کاهش دهد.” نیروی کار بازی شما.”

اسپنسر می‌گوید مایکروسافت به اخراج‌شدگان «مزایای اخراج براساس قوانین شغلی محلی» می‌دهد.

اما جدا از تمام اخراج‌ها در خود ایکس‌باکس، Blizzard Entertainment به‌ویژه تحت تأثیر بازسازی قرار گرفته است. پس از این روش، مایک یبارارئیس بلیزارد آلن ادهم، مدیر ارشد طراحی شرکت رفت و بازی آزمایشی بقای Activision Blizzard لغو شد.

تعلیق ایکس باکس 4
عرضه ایکس باکس 3

در یادداشت داخلی صادر شده توسط لبه مایکروسافت بازی استودیو و مدیر محتوا را خریداری کرد، مت بوتیآنها می گویند که توسعه دهندگان این بازی پروژه بقا کسانی که اخراج نمی شوند به “یکی از پروژه های جدید امیدوار کننده بلیزارد در مراحل اولیه توسعه” منتقل خواهند شد.

  آموزش کامل تعمیر ویندوز با DISM و SFC

xbox-layoff-2.jpg

صنعت بازی های ویدیویی در طول سال 2023 شاهد تعداد زیادی اخراج از شرکت هایی مانند گروه بغل ،، مایکروسافت و بنجی او بود. متأسفانه، این روند تا سال 2024 ادامه دارد. در اوایل این هفته، Inc بازی های شورش توسعه دهنده League of Legends 530 کارمند خود را اخراج کرده است ریوت فورج بسته شد

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/console-game/49317-xbox-lays-off-developers-and-cancels-blizzard-game