پس از هشت سال طولانی، بالاخره ممکن است هدفون Beats Solo جدیدی داشته باشیم


پس از هشت سال طولانی، بالاخره ممکن است هدفون Beats Solo جدیدی داشته باشیم

(منبع تصویر: 9to5 Mac)

مطابق با 9to5Macشایعه شده است که مدتها مورد انتظار است Beats Solo4 در اوایل ماه می عرضه خواهد شد.

خط Beats Solo از زمان عرضه Solo3 توسط اپل لمس نشده است، اما پس از تقریباً هشت سال انتظار طولانی، Beats Solo4 جدید با ارتقاءهای زیادی راه اندازی خواهد شد.

روی کارت های Beats Solo 4، عمر باتری بهتر، صدای بهتر و یک پورت شارژ USB-C به جای میکرو USB. Solo4 همچنین تا 50 ساعت عمر باتری خواهد داشت که نسبت به 40 ساعت Solo3 پیشرفت قابل توجهی دارد.

مانند AirPods Max، Beats Solo 4 نیز از صدای فضایی با ردیابی هد پویا پشتیبانی می‌کند و همچنین به لطف درایورهای سفارشی جدید 40 میلی‌متری که گفته می‌شود پاسخ فرکانسی و اعوجاج بهتری ارائه می‌دهند، صدای بهتری خواهد داشت.

روی هدفون، Solo4 جک هدفون 3.5 میلی‌متری را برای گوش دادن با سیم حفظ می‌کند. و همانطور که گفته شد یک پورت USB-C برای شارژ خواهد داشت. با 10 دقیقه شارژ، Solo4 به لطف ویژگی شارژ سریع خود، سوخت سریع، تا 5 ساعت پخش بی سیم را ارائه می دهد.

همانند Beats Solo3 قبلی، این هدفون از اندروید و IOS پشتیبانی می‌کند و دستگاه‌های اندرویدی نیز به لطف پشتیبانی از جفت شدن با یک لمس از اتصال آسان بهره می‌برند. سایر مشخصات قابل توجه عبارتند از:

  • پشتیبانی از بلوتوث 5.3
  • بهبود کیفیت و وضوح تماس با میکروفون‌های شکل‌دهی پرتو و الگوریتم‌های هدف‌گیری صدا
  • بالشتک های گوش “UltraPlush” برای استفاده راحت در تمام روز
  • طراحی تاشو برای حمل و نقل
  Vivo X100 Pro و X100 را در چین عرضه می کند

اگرچه Beats Solo4 به طور رسمی معرفی نشده است، اما گفته می شود هدفون ها همچنان خود را حفظ می کنند 199 دلار آمریکا (~268 دلار سنگاپور) قیمت در عین حال، این مقاله را بررسی کنید تا ببینید که Beat Solo3 قبلی در مقایسه با سایر هدفون های اپل آن زمان چگونه عمل می کند.

منبع: 9to5Mac

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-beats-solo4-wireless-headphone-rumoured-may-launch