پشتیبانی فنی نامحدود و محافظت از دستگاه را با StarHub SmartSupport Home دریافت کنید


پشتیبانی فنی نامحدود و محافظت از دستگاه را با StarHub SmartSupport Home دریافت کنید

توجه داشته باشید: این مقاله برای اولین بار در 14 دسامبر 2023 منتشر شد و در 24 فوریه 2024 با بازنگری قیمت (احتمالاً به دلیل GST) به روز و بازنشر شد.

منبع تصویر: StarHub.

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که آیا شبکه خانگی شما عملکرد بهینه ای دارد یا اینکه آیا روتر خریداری شده در فروشگاه شما در آخرین مراحل خود قرار دارد؟ خوب من تعجب می کنم و من دیگر نگران نیستم Home StarHub SmartSupport.

برای 19.99 دلار 20.36 دلار سنگاپور در ماهمشترکین با ابزارهای متعدد از محافظت برای بهره مند خواهند شد دستگاه های خانگی متصل جدید و موجوداز جمله روتر، وب کم، چاپگر، تلویزیون هوشمند، لپ تاپ، تبلت، مانیتور، نوار صوتی و غیره.

Johan Buse، رئیس گروه تجاری مصرف کننده StarHub، گفت:

خانه ها هوشمندتر می شوند و پوشش دستگاه های جدید و موجود اغلب نادیده گرفته می شود. از آنجایی که ضمانت‌نامه‌ها فقط یک دستگاه را برای مدت زمان محدودی پوشش می‌دهند، ما به مشتریان محصولی ساده و جامع را ارائه می‌کنیم که لوازم خانگی آنها را به عنوان بخشی از یک برنامه ماهانه پوشش می‌دهد. از طریق SmartSupport Home، ما خوشحالیم که به مشتریان خود آرامش خاطر می‌دهیم، زیرا می‌دانند که در صورت بروز خرابی فنی، کمتر متحمل هزینه‌های هنگفتی برای تعمیرات و تعویض می‌شوند.

این حفاظت تا زمانی که آنها را پوشش می دهد مشترک SmartSupport Home شوید، با این حال، دستگاه هایی را که دارای شرایط قبلی قبل از اشتراک هستند پوشش نمی دهد. دستگاه های خریداری شده پس از ثبت نام می توانند تحت پوشش SmartSupport Home بدون هزینه اضافی مشترکین با SmartSupport Home که در سنگاپور از هر خرده‌فروشی خریداری شده‌اند، تعمیر و تعویض می‌کند، از پوشش جامع دستگاه‌های خانگی خود برخوردار خواهند شد.

  OREO طیف ویژه ای با موضوع پوکمون را با 16 مدل منحصر به فرد پوکمون برای کشف راه اندازی می کند.

مشترکین همچنین به a دسترسی خواهند داشت پشتیبانی فنی رایگان برای کمک به پیکربندی دستگاه ها یا عیب یابی. علاوه بر این، مشتریان نیز به آن دسترسی دارند یک سرویس مشاور امنیتیکه به آنها اجازه می دهد با تجزیه و تحلیل و شناسایی اطلاعات شخصی افشا شده آنلاین، از هویت آنلاین خود در برابر هکرها و سارقان اطلاعات محافظت کنند.

ارسال ادعاها از طریق SmartSupport Home با جمع آوری دستگاه و تحویل به خانه شما ساده است. بسته به وضعیت دستگاه، تعمیرات ممکن است بین دو زمان انجام شود پنج تا هفت روز کاری.

مشتریان قادر خواهند بود 30 روز پس از ثبت نام در خانه پشتیبانی هوشمند، ادعایی را ارسال کنید. برای این کار می توانند با شریک خدمات Asurion تماس بگیرید مستقیماً از طریق یک پورتال دیجیتال اختصاصی که پس از اشتراک در دسترس است. حفاظت از بیمه توسط بیمه لیبرتی سنگاپور پذیرفته شده است.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-get-unlimited-tech-support-and-device-protection-starhub-smartsupport-home