چگونه هوش مصنوعی متا اینستاگرام را تسخیر می کند، تجربه اینستاگرام شما در حال حاضر


چگونه هوش مصنوعی متا اینستاگرام را تسخیر می کند، تجربه اینستاگرام شما در حال حاضر

در اصل در رویداد Meta’s Connect اعلام شد دستیار متا هوش مصنوعی راه خود را به اینستاگرام باز کرد و از طریق این اپلیکیشن خود را تثبیت کرد نوار جستجو یا به عنوان یک ربات چت جداگانه در پیام های مستقیم. هوش مصنوعی از آخرین مدل زبان عالی متا پشتیبانی می‌کند، لاما 2.

برای پیام‌های مستقیم، هوش مصنوعی از طریق مشارکت جستجوی خود با Bing به اطلاعات بلادرنگ دسترسی دارد و ابزار تولید تصویر را ارائه می‌کند.

تصاویر تولید شده شامل الف "با هوش مصنوعی تصور کنید" واترمارک در گوشه پایین سمت چپ.

می‌توانید با متا AI مکالمه‌ای را درست مانند زمانی که به یک دوست در اینستاگرام پیام می‌دهید، شروع کنید. ربات چت را می توان با فشار دادن دکمه جستجو و جستجوی آن پیدا کرد. از آنجایی که چت بات است هنوز در حالت تست، فقط برخی از کاربران اینستاگرام می توانند این ویژگی را ببینند. چت ربات مجهز به هوش مصنوعی می تواند به سوالات پاسخ دهد، شعر بنویسد و تصاویر را با یک پیام متنی ساده تولید کند.

اگر روی منوی همبرگر ربات ضربه بزنید، Meta AI همچنین لیستی از اقدامات احتمالی را که می توانید از ربات بخواهید انجام دهد را به شما نشان می دهد.

Meta AI همچنین می تواند در پیام های خصوصی با ذکر ربات گفتگوی Meta AI@ و سپس درخواست شما استفاده شود. این ویژگی در صورتی کار خواهد کرد که هر یک از کاربران به چت ربات هوش مصنوعی دسترسی داشته باشند. با استفاده از هوش مصنوعی، می‌توانید برچسب‌هایی را از پیام‌های متنی در پیام‌های خصوصی ایجاد کنید.

چت ربات هوش مصنوعی متا نیز در نوار جستجوی جهانی موجود است. افزودن ربات چت هوش مصنوعی باید هنگام جستجوی حساب‌ها، حلقه‌های اینستاگرام، مکان‌ها، برچسب‌ها و سایر محتواها، کنترل بیشتری به شما بدهد. این می تواند دید را بهبود بخشد و به اینستاگرام برتری نسبت به رقبایی مانند TikTok بدهد.

  تسلا مدل 3 به روز شده اکنون در سنگاپور در انواع RWD و AWD موجود است

متا به تدریج این ویژگی های جدید هوش مصنوعی را برای کاربران سراسر جهان عرضه می کند.، پس اگر هنوز این مورد را در اینستاگرام خود ندیده اید نگران نباشید. با این حال، متا هیچ جدول زمانی برای استفاده همه کاربران از این ویژگی فاش نکرده است.

Ask Meta AI Assistant برای کاربران منتخب اینستاگرام در دسترس است.

نگاه به آینده، به عنوان بخشی از هدف متا برای معرفی تجربیات جدید هوش مصنوعی به خانواده برنامه های این شرکت است. متا همچنین در حال معرفی یک پلت فرم “AI Studio” است که به توسعه دهندگان، مشاغل و سازندگان اجازه می دهد تا هوش مصنوعی خود را برای استفاده در برنامه ها و خدمات متا ایجاد کنند. این باعث گسترش بیشتر اکوسیستم تجربیات مبتنی بر هوش مصنوعی در دسترس کاربران خواهد شد. دستیار هوش مصنوعی Ask Meta اکنون برای برخی از کاربران اینستاگرام در حالت تست قرار دارد.

منبع: ZDNet، Engadget

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-how-meta-ai-taking-over-instagram-your-instagram-experience-right-now