چیپست Tensor G4 گوگل در Geekbench ظاهر شد. ناامید کننده و ضعیف


تلفن مرموز در پایگاه داده Geekbench اولین نتایج بنچمارک برای تراشه تانسور ظاهر شد G4 ارائه شده توسط گوگل. این دستگاه که دارای 8 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 14 است در تست های تک هسته ای و چند هسته ای عملکرد ناامید کننده ای را به ثبت رساند.

گوگل در حال تلاش برای توسعه یک تراشه بزرگ و کاملا سفارشی از خانواده تنسور است (کشنده) برای سال 2025. اگرچه فاصله زیادی با رونمایی این تراشه و صدور اولین استانداردهای رسمی داریم، اما خدمات آن در پایگاه داده اپلیکیشن جیک پانچ 5 پیدا شده است.

چیپست Google Tensor G4

به تازگی گوشی هوشمندی با نام نمادین ظاهر شده است توکای این چیپست در Geekbench ظاهر شده است و به نظر می رسد اولین ظاهر چیپست آینده باشد کشنده G4 گوگل در حال پیاده سازی این استاندارد است.

یک دستگاه مرموز با یک تراشه کشنده G4 گوگل

برای گزارش دادن جاسمارینااین دستگاه مجهز به 8 گیگابایت رم است و بر روی سیستم عامل اندروید 14 اجرا می شود که متاسفانه تست های انجام شده عملکرد ضعیفی را نشان می دهد. کشنده G4 همانطور که در تصاویر منتشر شده مشخص است در تست های تک هسته ای و چند هسته ای شاهد نمرات بسیار پایین هستیم.

چیپست Google Tensor G4

اطلاعات ثبت شده در Geekbench حاکی از آن است که تراشه جدید گوگل هشت هسته ای است که شامل یک کلاستر چهار هسته ای با فرکانس 1.95 گیگاهرتز و دیگری چهار هسته ای با فرکانس 2.6 گیگاهرتز است.

البته یکی از هسته های گروه دوم می تواند حداکثر فرکانس 3.1 گیگاهرتز را در اختیار کاربر قرار دهد. در این پایگاه داده از پردازنده گرافیکی نیز استفاده کنید مالی G715 ذکر شده.

  گارمین سازگاری برنامه ECG را گسترش می دهد که اکنون در ساعت های هوشمند خود در سنگاپور موجود است

در این رابطه بخوانید:

– از تراشه Tensor G4 گوگل انتظار جهش در عملکرد را نداشته باشید!

ممکن است دستگاه مورد نظر یک گوشی سری گوگل پیکسل 9 باشد، نه پیکسل 9 (که اسم رمز دارد). کومودو) و نه Pixel 9 Pro (با اسم رمز کیمن) هرگز رمز عبور توکای من نیامدم

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/cpus/49538-google-tensor-g4-reportedly-runs-geekbench-5