کنترلرهای حافظه SSD چینی می توانند به سرعت 14.8 گیگابایت بر ثانیه دست یابند


شرکت چینی تکنولوژی Maxio در زمینه تولید کنترلرهای حافظه می باشد SSD Activity اخیرا دسته جدیدی از محصولات را منتشر کرده است که از رابط کاربری استفاده می کنند PCIe 5.0×4 این درایوها قادر به ارائه سرعت عالی و فوق العاده هستند. خاطرات SSD با تشکر از این کنترلرهای جدید تکنولوژی Maxio آنها می توانند سرعتی برابر با بهترین محصولات موجود در بازار ارائه دهند.

نسل جدید کنسول ها PCIe Gen5 توسط این شرکت طراحی شده است تکنولوژی Maxio او علاوه بر سرعت فوق العاده اش در خاطره ها حضور دارد SSD کلاس تجاری (پروژه) و همچنین مشتریان رده بالا و میان رده. این شرکت تا به امروز سه محصول را در این دسته از کنترلرها معرفی و به نمایش گذاشته است که هر کدام برای استفاده در کلاس های مختلف حافظه در نظر گرفته شده است. SSD طراحی شده اند و بنابراین دارای ویژگی ها و قابلیت های متفاوتی هستند.

مطابق با تامشاردور، این کنسول های جدید توسط این شرکت معرفی شده است تکنولوژی Maxio در بهترین حالت قادر به ارائه سرعت خواندن متوالی 14.8 گیگابایت بر ثانیه است که عملکردی مشابه بسیاری از محصولات سطح بالا در بازار دارد. در این دسته از کنترلرها PCIe Gen5 یک شرکت تکنولوژی Maxio ما می توانیم شاهد عرضه سه کنسول مختلف باشیم. مشاهده کننده MAP1803 برای حافظه SSD دسته کسب و کار توسط حافظه ها طراحی و پشتیبانی می شود NAND 3D قابلیت سرعت انتقال داده 3200 متریک تن در ثانیه از این کنترلر می توان برای تولید حافظه SSD تا 64 ترابایت استفاده کرد.

  چرا صدای مکانی می تواند چیز بزرگ بعدی در صدای شخصی باشد

یکی دیگر از محصولات این شرکت این عنوان را یدک می کشد MAP1802 معرفی شده و در نظر گرفته شده است که در حافظه بالای مشتری استفاده شود. این کنسول هم یکی از خاطره هاست NAND 3D پشتیبانی کامل دارد و می تواند سرعت انتقال داده را افزایش دهد 4800 متریک تن در ثانیه آن را در دسترس قرار دهید با این کنترلر می توان حافظه هایی تا 16 ترابایت تولید کرد. MAP1806 همچنین یکی دیگر از محصولات تجاری این شرکت است که به گفته آن برای استفاده در حافظه ها در نظر گرفته شده است SSD به عنوان یک مشتری میان رده طراحی شده است. سرعت انتقال اطلاعات نیز می تواند در این کنترلر باشد 3600 متریک تن در ثانیه Arrive این کنسول هم یکی از خاطره هاست NAND 3D پشتیبانی کامل دارد و در بهترین حالت می تواند به 8 ترابایت حافظه مجهز شود.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/storage/50289-china-maxio-pcie-5-0-ssd-controllers-speed-14-8-gb-s