کوالکام چیپست های صوتی S5 و S3 Gen 3 را عرضه می کند


کوالکام چیپست های صوتی S5 و S3 Gen 3 را عرضه می کند

پلتفرم های صوتی Qualcomm S5 Gen 3 و S3 Gen 3 اکنون در دسترس سازندگان هستند.

کوالکام امروز (26 مارس 2024) از عرضه نسل بعدی چیپست های صوتی خود، S5 Gen 3 و S3 Gen 3 خبر داد.

هر دو چیپست صوتی از نسخه‌های ۲۰۲۲ خود پیروی می‌کنند و برای محصولات صوتی شخصی مانند هدفون، بلندگو و هدفون طراحی شده‌اند. آنها مانند نسل های قبلی خود بهترین عملکرد را در هنگام جفت شدن با چیپست های موبایل کوالکام دارند، زیرا پلتفرم های موبایل کوالکام می توانند اکثر، اگر نه همه، ویژگی های ارائه شده در پردازنده های صوتی S5 و S3 را پشتیبانی کنند.

خلاصه ای از ویژگی های Qualcomm S5 Gen 3 و Qualcomm S3 Gen 3.

THE کوالکام اس 3 نسل 3 گزینه رایج برای محصولات صوتی است که به مزایای زیادی برای انتقال صدا نیاز دارد. این صدا تا 24 بیت، 96 کیلوهرتز (نرخ بیت برای صدای سونی با وضوح بالا، به علاوه مزایای بلوتوث فراوان مانند Bluetooth LE، فناوری پخش جریان Auracast و حالت بازی (برای صدای کم تاخیر). به عنوان یک محصول کوالکام، بهینه سازی صدای اسنپدراگون نیز ارائه می شود. علیرغم دسته بندی سطح ابتدایی، همچنان دارای ANC تطبیقی ​​کوالکام و حذف نویز میکروفون است.

یک نقطه فروش بزرگ برای تولیدکنندگان این است که S3 Gen 3 بخشی از آن است برنامه گسترش صدا و موسیقی کوالکام. سازندگان می‌توانند ویژگی‌های نرم‌افزاری اختصاصی سابق خود را برای دستگاه‌های صوتی خود در Qualcomm S3 Gen 3 قرار دهند و در دستگاه‌های صوتی ساخته‌شده توسط تولیدکنندگان دیگر ظاهر شوند و بالعکس.

بالا رفتن یک سطح چیپست است کوالکام اس 5 نسل 3، با ارتقاء آن در درجه اول در چارچوب قابلیت های پردازش هوش مصنوعی آن. کوالکام گفته است که سه برابر قدرت محاسباتی بیشتری دارد و تا 50 برابر “قدرت هوش مصنوعی” بیشتری را در دستگاه نسبت به مدل قبلی خود ارائه می دهد. سایر ارتقاءها شامل 2 برابر قدرت DSP (پردازش سیگنال دیجیتال) بیشتر و 1.5 برابر حافظه بیشتر است. پشتیبانی از کدک صوتی استریو با کیفیت Hi-Fi، پلت فرم ANC و بلوتوث 5.4 باقی مانده است.

  انتقال معکوس کاربران از ویندوز 11 به ویندوز 10

منبع تصویر: کوالکام

در حالی که مشخص نیست چه زمانی محصولات صوتی را ببینیم که آخرین پلتفرم‌های صوتی کوالکام را تبلیغ می‌کنند، اعلام رسمی همچنین شامل بیانیه‌ای از سوی ویو بود مبنی بر اینکه این شرکت چینی “هیجان زده است که اولین دستگاه جهان را به زودی با پلتفرم صوتی Qualcomm S3 Gen 3 معرفی کند.”

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-qualcomm-s5-gen-3-s3-gen-3-audio-chipset-platform-for-earbuds-headphones-speakers