کوچکترین کامپیوتر بازی دنیا با خنک کننده آبی شما را عاشق آن می کند


همه ما برند TECNO را برای گوشی هایش می شناسیم، اما در MWC 2024، این شرکت یک مینی پی سی جذاب با خنک کننده آب را به نمایش گذاشت که قلب بسیاری را به دست آورد. مینی کامپیوتر بازی TECNO دارای پردازنده Intel Core Ultra و حداکثر کارت گرافیک NVIDIA RTX 4060 است. جزئیات و عکس های بیشتر را در ادامه خبر مشاهده کنید.

این مینی پی سی گیمینگ که TECNO Mega Mini Gaming G1 نام دارد، از طراحی جذابی با فن 120 میلی متری RGB بهره می برد که از جلو و کناره های بدنه به وضوح روشن می شود. شیلنگ های این کیس زیبا نیز با ظرافت خاصی تعبیه شده است که نشان از هنر طراحان TECNO دارد.

Tecno Mega Mini Gaming G1

مینی پی سی گیمینگ Techno دارای سخت افزاری مانند پردازنده Core i9-13900H اینتل و کارت گرافیک GeForce RTX 4060 است، بنابراین شاهد استفاده از لپ تاپ هستیم. حتی برای کسانی که قدرت گرافیکی بالاتری می خواهند، امکان اتصال کارت گرافیک خارجی از طریق Oculink PCI Express وجود دارد.

کامپیوتر بازی تکنو مینی

این کامپیوتر کوچک زیبا دارای 32 گیگابایت رم DDR5، 1 ترابایت SSD پرسرعت و دو اسلات SO-DIMM برای نصب رم اضافی است. همچنین از WiFi 6E و Thunderbolt 4 پشتیبانی می کند.

کامپیوتر Tecno Mega Mini Gaming G1

نکته جالبتر این است که در قسمت جلوی کیس، وضعیت استفاده از منابع سیستم بلافاصله نمایش داده می شود. متاسفانه قیمت یا زمان عرضه ما این کامپیوتر کوچک زیبا را نمی شناسیم.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/computers/49837-world-smallest-water-cooled-pc-tecno-mega-mini-g1

  منتظر حلقه هوشمند اپل نباشید!