گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 6 با نسل سوم پردازنده اسنپدراگون 8 دیده شد


اولین نشانه های Galaxy Z Flip 6 تاشو در Geekbench ظاهر شد و به نظر می رسد که ما با یک ارتقای سخت افزاری بزرگ روبرو هستیم. گوشی های هوشمند گلکسی زد فلیپ 6 در پایگاه داده Geekbench به نظر می رسد اندازه آن با پرچمدار فعلی سامسونگ، گلکسی اس 24 اولترا باشد.

کار روی نسل بعدی گوشی‌های تاشو سامسونگ از سری گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فولد در حال انجام است و به نظر می‌رسد که این شرکت کره‌ای در مراحل نهایی توسعه قرار دارد.

گوشی گلکسی زد فلیپ 6

اخیرا لیست گوشی های موجود در اپلیکیشن استاندارد بررسی شده است Geekbench همانطور که می توانید با تلفن تاشو تماس بگیرید منتشر شد گلکسی زد فلیپ 6 می توانید برخی از مشخصات فنی آن را مشاهده کنید.

نمره بالا از طریق تلفن گلکسی زد فلیپ 6

نکته جالب این است که گوشی مورد بحث در تست Geekbench توانسته امتیاز فوق العاده ای کسب کند و از رقبای نسل قبلی خود بسیار جلوتر است.

برای گزارش دادن MSNنتایج بررسی Galaxy Z Flip 6 در وب سایت رسمی Geekbench لیست شده و این دستگاه با نام SM-F741U قابل رویت. اگرچه نام مستقیمی برای Galaxy Z Flip 6 در این پایگاه داده وجود ندارد، اما رمز این دستگاه بسیار شبیه به مدل های قبلی سری Z Flip مانند است. گلکسی زد فلیپ 5 کدوم اسم رمز SM-F7x1 آورده همراه بر این اساس می توان گفت که نتیجه به دست آمده مربوط به نسل بعدی است Z Flip از سامسونگ هستش

گوشی گلکسی زد فلیپ 6

بر اساس پایگاه داده Geekbench، گلکسی زد فلیپ 6 به سیستم عامل اندروید 14 مجهز شده است که برای گوشی پرچمدار اندروید در سال 2024 انتظار می رفت. اگرچه تراشه استفاده شده در گوشی جدید سامسونگ در این لیست تایید نشده است، اما احتمالاً همان تراشه اسنپدراگون 8 را حمل می کند که نسل سوم در گوشی های سری گلکسی اس 24 استفاده می شود.

  ChatGPT اکنون می تواند با ارتقاهای صوتی و تصویری جدید “گوش داده و پاسخ دهد”.

برای تایید این ادعا، می توانید نتیجه آزمایش را بررسی کنید GPU Vulcan او اشاره کرد که گلکسی زد فلیپ 6 این گوشی توانست امتیاز 15050 را کسب کند.

گوشی گلکسی زد فلیپ 6

به خاطر داشته باشید که عددی که گلکسی زد فلیپ 6 به دست آورده است یک پیشرفت بزرگ برای این گوشی است، زیرا گلکسی زد فلیپ 5 وی در این آزمون 7626 امتیاز کسب کرد.

نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که گوشی مورد بحث با 8 گیگابایت رم در بنچمارک Geekbench قرار گرفته است و به نظر می رسد هیچ ارتقایی مانند نسل قبل در این بخش وجود نداشته باشد. شایعات زیادی در مورد تصمیم سامسونگ برای افزایش رم وجود دارد گلکسی زد فلیپ 6 به 12 گیگابایت ارسال شد.

در این رابطه بخوانید:

– چگونه می توان گلکسی زد فلیپ 5 را تنها با 99 دلار خریداری کرد؟
– مقایسه گوشی های تاشو Galaxy Z Fold 5 و Z Flip 5 با نسل قبل (+ جدول مقایسه)

البته نباید ناامید شد و همچنان این احتمال وجود دارد که سامسونگ نسخه های 8 و 12 گیگابایتی گلکسی زد فلیپ 6 را همزمان معرفی کند.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/smartphone/50501-samsung-galaxy-z-flip-6-specs-just-leaked-on-geekbench