گوگل در MWC 2024 9 ویژگی جدید اندروید را معرفی کرد


گوگل در MWC 2024 9 ویژگی جدید اندروید را معرفی کرد

همانطور که در MWC 2024 مشاهده شد، اندروید به‌روزرسانی‌های مفید زیادی دریافت می‌کند.

گوگل چندین ویژگی جدید را برای اندروید دستگاه ها و لوازم خانگی CMM 2024.

بدون تاخیر:

Android Auto خلاصه ای دریافت می کند

Android Auto با ویژگی خلاصه خود، ماندن در چت های گروهی و پیام های طولانی را آسان تر می کند.

Android Auto، پلتفرم عملیاتی برای خودروهای متصل به اندروید، اکنون یک عملکرد خلاصه برای پیام‌های طولانی و چت‌های گروهی دارد. این ویژگی همچنین پاسخ های مدل مربوطه را ارائه می دهد و اجازه می دهد تنها با یک کلیک پاسخ دهید. این ویژگی جدید به رانندگان کمک می‌کند تا بدون از دست دادن اطلاعات مهم، روی جاده تمرکز کنند.

شرح تصاویر ایجاد شده توسط هوش مصنوعی

کاربران اندروید می توانند به توضیحات عکس ها، تصاویر آنلاین و تصاویر موجود در پیام ها گوش دهند. این توضیحات توسط هوش مصنوعی ایجاد می شود. گوگل اعلام کرد این ویژگی برای افراد کم بینا طراحی شده است و در حال حاضر به زبان انگلیسی در دسترس است.

پشتیبانی از صفحه‌خوان برای لنز در Google Maps

اکنون می‌توانید مکان‌ها را در Google Maps نشانه‌گیری کنید و از آنها عکس بگیرید و اطلاعات مکان را با صدای بلند برایتان بخوانید. چیزهایی مانند ساعات کاری، مرورها، مسیرها دیگر یک رمز و راز نیستند و دسترسی اضافه شده کار را برای افرادی که به کمک بصری نیاز دارند آسان می کند.

  بلکین شخصیت های محبوب دیزنی و مارول را به خط لوازم جانبی خود اضافه می کند

نشانه‌گذاری دست‌نویس در Google Docs، در Android

جدید در Android مربوط به حاشیه نویسی دست نویس در Google Docs است. اکنون می‌توانید از انگشت یا قلم خود برای اضافه ، حاشیه‌نویسی در Google Docs استفاده کنید و تجربه را بسیار روان‌تر و تعاملی‌تر از قبل کنید.

کنترل‌های جدید پخش جریانی برای Spotify بدون وقفه

آیا می دانستید یک سوئیچ خروجی برای پخش جریانی اندروید شما وجود دارد که به شما امکان می دهد بین بلندگوهای تلفن، تلویزیون، هدفون بی سیم واقعی و بلندگوهای اتاق خود جابه جا شوید؟ اندروید اکنون از این قابلیت در Spotify پشتیبانی می کند و همه دستگاه هایی که Spotify Connect را پشتیبانی می کنند را نشان می دهد. برای انجام همین کار اکنون نیازی به دسترسی به برنامه Spotify ندارید.

Fitbit Health Connect اکنون داده های سلامتی را از چندین منبع نمایش می دهد

داده‌های سلامت از برنامه‌های شخص ثالث شما اکنون در یک نمای جامع در زیر برنامه بازطراحی‌شده Fitbit ظاهر می‌شوند. به نام اتصال سلامت، می تواند اطلاعات برنامه هایی مانند AllTrails، Oura Ring و MyFitnessPal را نمایش دهد. همچنین تمام پیشرفت های جمع آوری شده شما از سایر برنامه ها و دستگاه های پوشیدنی متصل را ذخیره می کند.

Google Wallet Passes اکنون در ساعت‌های Wear OS در دسترس است

لپ تاپ Wear OS شما به شما این امکان را می دهد به بلیط های سوار شدن و کارت های عضویت خود دسترسی داشته باشید اکنون. Google Wallet در ساعت‌های هوشمند حتی نشان می‌دهد یا پنهان ، برخی از مجوزها را ارائه می‌دهد، بنابراین در حین حرکت نگران به هم ریختن کارت‌ها و اشتراک‌های پرکاربرد خود نخواهید بود.

  PSA: اکنون آیفون، مک، آی‌پد و اپل واچ خود را به‌روزرسانی کنید تا اکسپلویت «BLASTPASS» را برطرف کنید

مسیرهای حمل و نقل Wear OS

گوگل از Google Maps در سیستم عامل Wear OS پشتیبانی می کند که جای تعجب نیست. اما چیزی که جدید است مکمل است پشتیبانی از مسیرهای حمل و نقل عمومی در دستگاه های قابل حمل، به این معنی که فقط مچ دست خود را بالا می آورید تا بررسی کنید که آیا در جهت درست حرکت می کنید یا خیر. همچنین می‌توانید ساعت‌های حرکت را برای گزینه‌های مختلف حمل‌ونقل عمومی در ساعت هوشمند Wear OS خود دریافت کنید.

Gemini را در Google Messages امتحان کنید

با شروع نسخه بتا در هفته MWC 2024، هوش مصنوعی خودساخته گوگل، جمینی، را می توان از طریق برنامه پیام های گوگل دریافت کرد. تو می توانی با جمینی چت کنید سعی کنید در صورت تمایل پیام بنویسید، ایده ها را طوفان فکر کنید، رویدادها را برنامه ریزی کنید یا با هوش مصنوعی مکالمه کنید.

گوگل در MWC 2024

Android Avenue در MWC 2024 دارای ویژگی‌های Android زیادی است که می‌توانید ببینید و امتحان کنید.

گوگل در نمایشگاه MWC 2024 فضای بزرگی را برای محصولات و خدمات اندرویدی در نظر گرفته است. بین سالن 2 و سالن 3 خیابان اندروید قرار دارد، جایی که بازدیدکنندگان می توانند از طریق ماشین های مسابقه ای، هوش مصنوعی و حتی ساختن با مفاهیم اندروید و ویترین ها تعامل داشته باشند. ربات اندروید سفارشی در سایت.

منبع: گوگل (1، 2)

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-google-android-wear-os-auto-updates-mwc-2024