گوگل نمای کلی هوش مصنوعی را ارائه کرده و هوش مصنوعی مولد را برای جستجو اضافه می کند

گوگل نمای کلی هوش مصنوعی را ارائه کرده و هوش مصنوعی مولد را برای جستجو اضافه می کند

گوگل نمای کلی هوش مصنوعی را ارائه کرده و هوش مصنوعی مولد را برای جستجو اضافه می کند

لیز رید رئیس جستجوی گوگل است

این شرکت در Google I/O 2024 اعلام کرد مروری بر هوش مصنوعیGemini، مدل مولد هوش مصنوعی برای جستجوی گوگل، اکنون پیش فرض نتایج جستجو خواهد بود. با مرورهای هوش مصنوعی، نتایج شما یک ایده کلی از پاسخ به درخواست شما و همچنین پیوندهایی به منابع برای اطلاعات بیشتر به شما می دهد.

در یک پست وبلاگ، لیز رید، رئیس جستجوی گوگل، اشاره کرد که با هوش مصنوعی مولد، گوگل می تواند جستجو، ساده سازی، تحقیق، برنامه ریزی، طوفان فکری و موارد دیگر را برای شما انجام دهد. این کار را با اجرا انجام می دهد تفکر چند مرحله ای. کل سؤال شما را می گیرد، آن را به بخش هایی تقسیم می کند، و مشخص می کند که کدام سؤالات باید حل شود و به چه ترتیبی باید به آنها پاسخ داد.

کل سوال چند قسمتی خود را از جستجوی گوگل بپرسید.

به گفته رید، به جای تقسیم سؤالات خود به چند جستجو، می توانید پیچیده ترین سؤالات خود را با در نظر گرفتن تمام نکات ظریف و احتیاط ها، همه در یک حرکت بپرسید. برای مثال، اگر به‌دنبال یک استودیوی جدید یوگا یا پیلاتس هستید و می‌خواهید استودیوی مورد علاقه مردم محلی را داشته باشید، برای رفت‌وآمد شما موقعیت مناسبی داشته باشد و برای اعضای جدید تخفیف‌هایی ارائه دهد. تنها با یک جستجو، می توانید بپرسید: “بهترین استودیوهای یوگا یا پیلاتس را بیابید و جزئیات آنچه را که ارائه می دهند و زمان پیاده روی از خانه را به من نشان دهید.”

  کروم‌بوک‌ها به‌زودی 10 سال به‌روزرسانی خودکار دریافت خواهند کرد

می توانید چند مرحله ای از جستجوی گوگل پاسخ دهید.

همچنین می توانید با استفاده از جستجو نیز برنامه ریزی کنید. با قابلیت‌های برنامه‌ریزی که مستقیماً در جستجو در دسترس هستند، می‌توانید برای ایجاد طرح‌هایی برای هر چیزی که نیاز دارید کمک بگیرید. به عنوان مثال، چیزی مانند «ایجاد یک برنامه غذایی 3 روزه برای گروهی که تهیه آن آسان است» را جستجو کنید، و با طیف وسیعی از دستور العمل ها در سراسر وب نقطه شروعی خواهید داشت. تغییرات را نیز می توان به آسانی تغییر به یک غذای گیاهی ایجاد کرد. بهتر از آن، می‌توانید در صورت لزوم، برنامه غذایی خود را به سرعت به Docs یا Gmail صادر کنید.

می خواهید یک ایده برای کاری انجام دهید؟ «جستجو» از هوش مصنوعی مولد استفاده می‌کند تا ایده‌ها را با شما در میان بگذارد و یک صفحه نتایج با هوش مصنوعی ایجاد کند که کاوش را آسان‌تر می‌کند. نتایج مفیدی را خواهید دید که تحت عنوان‌های منحصر به فرد تولید شده توسط هوش مصنوعی طبقه‌بندی شده‌اند، که دارای طیف وسیعی از دیدگاه‌ها و انواع محتوا است. برای جستجوهای انگلیسی در ایالات متحده، هنگام جستجوی الهام، صفحه نتایج جستجوی جدید که توسط هوش مصنوعی انتخاب شده است را مشاهده خواهید کرد – که به زودی با غذا و دستور العمل ها شروع می شود، سپس فیلم، موسیقی، کتاب، هتل، خرید و موارد دیگر.

از امروز، AI Overviews برای همه در ایالات متحده منتشر می شود و کشورهای بیشتری به زودی ارائه می شوند. به گفته رید، گوگل انتظار دارد این سرویس تا پایان سال به بیش از یک میلیارد نفر برسد.

  کوالکام تایید می کند که برخی از گوشی های گلکسی اس 24 از تراشه های اگزینوس استفاده می کنند

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-google-launches-ai-overviews-adds-generative-ai-search