گوگل هوش مصنوعی Gemini را برای گوشی های هوشمند مبتنی بر اندروید در سنگاپور عرضه می کند


گوگل هوش مصنوعی Gemini را برای گوشی های هوشمند مبتنی بر اندروید در سنگاپور عرضه می کند

برنامه های افزودنی تنها یکی از ویژگی های جدیدی است که گوگل اضافه کرده است.  منبع تصویر: گوگل

گوگل قول داده و گوگل در حال انجام است – با این شرکت فناوری که هوش مصنوعی Gemini خود را با عرضه اپلیکیشن موبایل Gemini خود برای گوشی های هوشمند مبتنی بر اندروید در مکان های بیشتری به دست ما می آورد. زبان ها و مناطقسنگاپور یکی از نقاط خوش شانس است.

کاربران اندروید می توانند دانلود کنند برنامه Gemini یا از طریق Google Assistant ثبت نام کنید در حالی که کاربران iOS می توانند مستقیماً از تب Gemini به برگه Gemini دسترسی داشته باشند برنامه گوگل. این در گوشی های اندرویدی با رم 4 گیگابایتی یا بیشتر با اندروید 12 و بالاتر در دسترس است. در دستگاه‌های iOS، برگه Gemini در برنامه Google در دستگاه‌های آیفون دارای iOS 16 و بالاتر در دسترس است.

یک تصویر اضافه کنید و کمک بخواهید.  منبع تصویر: گوگل

با استفاده از Gemini در تلفن شما، گوگل می گوید کاربران می توانند نوع، صحبت یا یک عکس اضافه کنید برای کمک به. به عنوان مثال، می توانید از لاستیک پنچر شده خود عکس بگیرید و در مورد تعویض آن راهنمایی بخواهید یا به سادگی برای نوشتن یک یادداشت تشکر کمک بگیرید. به گفته گوگل، افزودن Gemini اولین قدم مهم در ایجاد یک دستیار هوش مصنوعی واقعی است که «مکالمه‌ای، چندوجهی و مفید» باشد.

علاوه بر برنامه Gemini، گوگل نیز اجازه می دهد پسوندها. اینها با پیدا ، و نشان دادن اطلاعات مورد نیاز هنگام مرور ابزارهای Google که هر روز استفاده می کنید، مانند جیمیل، اسناد، رانندگی ،، گوگل طرح ها، یوتیوبو گوگل پروازها و هتل هاحتی زمانی که اطلاعات مورد نیاز شما در چندین برنامه و سرویس باشد.

  آینده هیجان انگیز فناوری را در این ویدیوی ۲ دقیقه ای سونی تماشا کنید

پسوندها چگونه کار می کنند  منبع تصویر: گوگل

برای مثال، فرض کنید شما و دوستانتان در حال برنامه ریزی سفر هستید. در این مورد، می‌توانید از Gemini بخواهید تاریخ‌هایی را در جی‌میل پیدا کند که مناسب همه افراد بر اساس مکالمات ایمیلی شما باشد، اطلاعات پرواز و هتل را بر اساس آن تاریخ‌ها و مکان‌ها جستجو کند، ویدیوهای YouTube را درباره مکان‌های مورد علاقه، مواردی که باید بگیرید و خلاصه می‌کند پیدا کند. همه اینها در یک لیست

درگیر شدن با جوزا.  منبع تصویر: گوگل

در نهایت، گوگل استفاده از Gemini در کروم را در رایانه های شخصی ما آسان تر می کند. کافی است @gemini و سپس فرمان خود را در نوار آدرس کروم تایپ کنید و gemini.google.com با یک پاسخ آماده به درخواست شما راه اندازی می شود.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-google-launches-gemini-android-smartphones-singapore