یخچال هوشمند جدید سامسونگ از هوش مصنوعی و دوربین برای تازه نگه داشتن مواد غذایی و کاهش ضایعات مواد غذایی استفاده می کند (اکنون موجود است)


یخچال هوشمند جدید سامسونگ از هوش مصنوعی و دوربین برای تازه نگه داشتن مواد غذایی و کاهش ضایعات مواد غذایی استفاده می کند (اکنون موجود است)

این مقاله برای اولین بار در 12 ژانویه 2024 منتشر شد.

به روز رسانی 8 آوریل 2024: یخچال به طور رسمی در سنگاپور در دسترس است. جزئیات زیر.

یخچال منعطف 4 درب سفارشی سامسونگ 2024 با AI Family Hub+.  منبع: سامسونگ

کمی طولانی است، اما یخچال منعطف 4 درب سفارشی سامسونگ 2024 با AI Family Hub+ جدیدترین یخچال هوشمند معرفی شده توسط غول فناوری کره ای در CES 2024، در کنار تلویزیون های جدید، جاروبرقی ربات هوش مصنوعی و موارد دیگر است. این یخچال نه تنها به لطف هوش مصنوعی فوق العاده هوشمند است، بلکه به شما کمک می کند تا انتخاب های غذایی هوشمندانه تری داشته باشید.

@hwztech نحوه عملکرد دوربین‌های AI Vision در یخچال 4 درب سفارشی فلکس 2024. #اینها #ces2024 #سامسونگ #samsungces2024 #aiforall #یخچال هوشمند #خانه هوشمند #زندگی هوشمند #سامسونگ سفارشی #دارند #دوربین یخچال #تکنولوژی آشپزی #techtok #hwzsg #fyp ♬ صدای اصلی – HardwareZone


در داخل یخچال دوربین‌های داخلی هوشمند قرار دارند که می‌توانند زمان ورود یا خارج شدن اقلام از یخچال را شناسایی و تشخیص دهند. فناوری Vision AI می تواند تا 33 نوع غذای تازه را شناسایی کند سپس به طور خودکار آنها را با تاریخ انقضا در صفحه نمایش 32 اینچی Family Hub+ فهرست کنید.

این ویژگی برای مواردی که در پایگاه داده یخچال نیستند نیز کار می کند. با این حال، کاربران باید به صورت دستی تاریخ انقضای این موارد را وارد کنند.

برنامه Samsung Power.  منبع: سامسونگ

با تشکر از هوش مصنوعی و از طریق برنامه غذای سامسونگیخچال همچنین می‌تواند بر اساس مواردی که به‌زودی منقضی می‌شوند و باید استفاده شوند، پیشنهادهایی برای غذا ارائه دهد، و این امر باعث می‌شود تا برای استفاده از محصولات قدیمی‌تر، غذا درست کنید.

  انویدیا نسخه‌های «فوق‌العاده» کارت‌های گرافیک سری Geforce RTX 40 را تأیید کرد (به‌روزرسانی)

برنامه Samsung Food اکنون می‌تواند به برنامه Samsung Health متصل شود و از اطلاعات سلامتی موجود در آن برای شخصی‌سازی و پیشنهاد دستور العمل‌های سالم و مناسب استفاده کند.

هنوز خبری در مورد قیمت یا در دسترس بودن نیست، اما در صورت دریافت اطلاعات بیشتر، این مقاله به روز خواهد شد.

به روز شده در 8 آوریل 2024: سامسونگ سنگاپور یخچال درب فرانسوی چهار درب AI Family Hub را در بازار ما راه اندازی کرد. به طور رسمی خرده فروشی در 7670 دلار سنگاپور، و اکنون در دسترس است.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-samsung-bespoke-smart-refrigeratior-ai-family-hub-ces-2024