یک کنسول بازی جذاب که بلافاصله عاشق آن خواهید شد!


یکی دیگر از کنسول های بازی قابل حمل مجهز به پردازنده های AMD با نام Terrans Force Handle 5 معرفی شده است که قدرت خود را از ترکیب ریزمعماری Zen4 با RDNA3 می گیرد. این کنسول بازی قابل حمل مشخصات سخت افزاری بسیار خوبی دارد اما ممکن است قیمت آن برای علاقه مندان ناامید کننده باشد.

کنسول جدید بازی Terrans Force 5 در ابتدا با قیمت 650 دلار معرفی شد که جایگزین خوبی برای ROG Ally یا Legion GO به نظر می رسید، با این حال، کمترین قیمت آن در حال حاضر نزدیک به 1000 دلار است.

معرفی و قیمت کنسول بازی Terrans Force 5

جدا از قیمت آن، این کنسول بازی قابل حمل جدید دارای ویژگی ها و طراحی های منحصر به فردی است که آن را دو برابر بیشتر رقبای خود زیبا می کند. اما زیبایی بیشتر بدون هزینه به همراه ندارد و ممکن است در قیمت بالاتر آن نقش داشته باشد. این کنسول بر اساس پردازنده قدرتمند Ryzen 7 7840U ساخته شده است، البته نمونه هایی از آن با نسخه Pro نیز نمایش داده شده است.

کنسول بازی Terrans Force 5

AMD Ryzen 7840U یک پردازنده هشت هسته ای با قابلیت SMT و حداکثر فرکانس بوست 5.1 گیگاهرتز است. این پردازنده از گرافیک داخلی AMD Radeon 780M با فرکانس بوست تا 2700 مگاهرتز استفاده می کند.

خود کنسول دارای صفحه نمایش لمسی 7 اینچی IPS با فرکانس 120 هرتز با وضوح Full HD و قابلیت نمایش 100 درصد فضای رنگی sRGB است. حداکثر روشنایی این پنل به 450 نیت می رسد.

کنسول بازی قابل حمل Terrans Force 5

گیمرها می توانند این کنسول جذاب را با رم 16 یا 32 گیگابایتی 6400 مگاهرتز LPDDR5 و 1 ترابایت یا 2 ترابایت PCIE 4.0 SSD با سرعت بالا انتخاب کنند. این کنترلر همچنین از شارژ سری 100 واتی بر اساس استاندارد USB Power Delivery پشتیبانی می کند.

  جدیدترین شارژر بی سیم MagSafe 2-in-1 Belkin، Qi2 را تقویت می کند

سیستم بازی قابل حمل Terrans Force 5

از دیگر ویژگی های سیستم بازی پرتابل Terrans Force 5 می توان به بلوتوث 5.2، وای فای 6، پورت USB 4.0 و قابلیت نصب کارت حافظه اشاره کرد.

خبر بد این است که قیمت یک کنسول Terrans Force 5 حدود هزار دلار است و شما نمی توانید آن را با قیمت کمتری پیدا کنید.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/console-game/48758-terrans-force-handle-5-gaming-handheld-ryzen-7-pro-7840u