آمازون با استفاده از هوش مصنوعی Q رسما وارد رقابت چت بات ها شده است


دستیار هوش مصنوعی آمازون آمازون اس Revealed این ابزار سازمانی یک چت بات سطح بالا است که می تواند به داده ها و پایگاه های داده سازمانی دسترسی داشته باشد و علاوه بر پاسخ به سوالات پیچیده، وظیفه کدگذاری و رفع خطاها را نیز بر عهده بگیرد.

آمازون اخیراً به چیزی بیش از یک فروشگاه آنلاین بزرگ تبدیل شده است و خدمات متنوع آن در سراسر جهان در حال گسترش است. برای مثال می توان به سیستم ابری خدمات وب آمازون (Osوی خاطرنشان کرد که زیرساخت های اولیه فناوری اطلاعات را برای شرکت های بزرگ و کوچک فراهم می کند.

ربات چت هوشمند آمازون Q

حالا گفته می شود Os راه اندازی یک سیستم هوش مصنوعی جدید به نام آمازون اس این به شرکت های مختلف اجازه می دهد تا روش کار کارکنان خود را تغییر دهند.

چت ربات و دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی آمازون

به نقل از سایت یک شرکتیک پست وبلاگ منتشر شده در مورد این موضوع نشان می دهد که آمازون س قدرتمندترین دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی (سازمان عفو ​​بین الملل) تسریع در روند توسعه نرم افزار و استفاده از داده های داخلی برای شرکت ها در نظر گرفته می شود.

ربات چت هوشمند آمازون Q

به گفته برخی از افراد نزدیک به آمازون، هوش مصنوعی آمازون اس این بسیار قدرتمند است و با تمام تبلیغات پیرامون آن سازگار است. از آنجایی که این پروژه آمازون به عنوان یک ابزار هوش مصنوعی سطح بالا در نظر گرفته می شود، به نظر می رسد که بیشترین تأثیر را بر عملیات تجاری شرکت ها و تیم های کوچک خواهد داشت.

  گجت پوشیدنی جدید متا توانایی خواندن افکار کاربر را خواهد داشت

چت بات آمازون اس به عنوان یک دستیار هوشمند کار می کند. زیرا این سازمان عفو ​​بین الملل او به داده ها و فرآیندهای سازمانی دسترسی دارد و به راحتی می تواند به سوالات کارکنان سازمان ها و بخش ها پاسخ دهد. علاوه بر این، کاربران آمازون Q می توانند سوالاتی در مورد برنامه نویسی، منابع انسانی یا تدارکات بپرسند.

ابزارهای هوش مصنوعی از آمازون س در حال حاضر در سه نسخه توسعه دهنده (توسعه دهنده)، تجاری (یک شغل) و برنامه های کاربردی (برنامه های کاربردی) ارائه شده است.

ربات چت هوشمند آمازون Q

نسخه اول برای توسعه دهندگان است، آنها می توانند با کمک چت بات بحث شده برنامه نویسی را شروع کنند و توضیحات متنی ارائه دهند. به گفته آمازون، این نسخه قابلیت برنامه‌نویسی و تفکر چند مرحله‌ای را دارد و می‌تواند چندین سفارش را به هم متصل کند. به عبارت ساده تر، کارهای خسته کننده مرتبط با برنامه نویسی مانند تست کد، عیب یابی و رفع اشکال را ساده می کند.

در این رابطه بخوانید:

– آمازون با سرویس Bedrock وارد دنیای ربات های هوشمند شد. ترکیبی از بسیاری از مدل های موفق هوش مصنوعی
– بهترین اپلیکیشن های هوش مصنوعی برای گوشی های اندروید و آیفون

نسخه های تجاری و کاربردی آمازون اس همچنین با تمرکز بر وظایف سازمانی آموزش می بینند و با دسترسی به منابع، داده ها و سیستم های سازمانی می توانند به آسان ترین شکل با کارکنان ارتباط برقرار کنند. یکی از ویژگی های جالب این دو نسخه، امکان ایجاد ابزار اختصاصی هوش مصنوعی با استفاده از توضیحات متنی است.

  سامسونگ از دو گوشی گلکسی A55 5G و A35 5G رونمایی کرد. اولین دستگاه های کره ای میان رده با 12 گیگابایت رم

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/50650-amazon-offers-its-q-ai-assistant-users