آمازون پشتیبانی از کلید عبور را برای برنامه iOS خود با پشتیبانی از اندروید به زودی عرضه می کند


آمازون پشتیبانی از کلید عبور را برای برنامه iOS خود با پشتیبانی از اندروید به زودی عرضه می کند

منبع تصویر: آمازون

آمازون در حال ارائه پشتیبانی از کلیدهای دسترسی به مرورگرها و او اپلیکیشن خرید موبایل iOSبه مشتریان راهی آسان تر و ایمن تر برای ورود به حساب های آمازون خود ارائه می دهد.

پشتیبانی از کلید دسترسی امروز برای همه مشتریان آمازون که از مرورگرها استفاده می کنند در دسترس است و به تدریج به اپلیکیشن Amazon Shopping iOS عرضه می شود پشتیبانی به زودی برای کاربران دستگاه های مبتنی بر اندروید ارائه می شود.

مشتریان اکنون می توانند رمزهای عبور را در تنظیمات آمازون خود پیکربندی کنیدبه آنها اجازه می دهد به راحتی از همان چهره، اثر انگشت یا پین مورد استفاده برای باز ، قفل دستگاه خود استفاده کنند.

کلیدهای دسترسی، عزیز جدیدی در مدیریت امنیت و هویت هستند. TikTok، Google و حتی WhatsApp اعلام کرده‌اند که از رمز عبور پشتیبانی می‌کنند یا اینکه در حال کار برای پشتیبانی از رمزهای عبور هستند.

هنگام استفاده از رمز عبور، کاربر با استفاده از یک دستگاه از پیش احراز هویت شده و با استفاده از روش‌هایی که با آن آشنا هستند، مانند بیومتریک یا رمز عبور وارد سیستم می‌شود. این اطلاعات ورود فقط در دستگاه وجود دارد، به این معنی که هیچ رمز عبوری را نمی توان در یک حمله فیشینگ یا هک سنتی به سرقت برد، و کاربر دیگر لازم نیست نگران به خاطر سپردن رمزهای عبور منحصر به فرد یا استفاده از شناسه های آسان برای حدس زدن، مانند نام ها باشد. یا تولد

  فیلیپس مجموعه جدیدی از مانیتورهای بازی و لوازم جانبی Evnia را راه اندازی کرد (اکنون موجود است)

آن را پیکربندی کنید

منبع تصویر: آمازون

مشتریان می توانند در چند مرحله ساده برای رمزهای عبور ثبت نام کنند:

  • مرورگر خرید آمازون یا برنامه iOS را با به‌روزرسانی رمز عبور انتخاب کنید
  • به “حساب شما” بروید
  • “اتصال و امنیت” را انتخاب کنید
  • گزینه «پیکربندی» را در کنار «کلیدهای دسترسی» انتخاب کنید و دستورالعمل‌های گام به گام سریع را دنبال کنید.

هنگامی که مشتریان گذرواژه‌ای را به حساب خود اضافه می‌کنند، می‌توانند با گذرواژه در دستگاه‌ها یا مرورگرهای پشتیبانی‌شده با استفاده از پین قفل یا بیومتریک خود وارد سیستم شوند تا هویت خود را تأیید کنند.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-amazon-passkey-support-ios-android-support-soon