آپدیت One UI 6.1 سامسونگ فردا منتشر می شود. Galaxy AI در انتظار پرچمدار است


اگر از پرچمداران 2023 گلکسی استفاده می کنید و احساس می کنید هوش مصنوعی را که کاربران گلکسی S24 دارند از دست داده اید، نگران نباشید! آپدیت از فردا یک رابط کاربری 6.1 قابلیت های هوش مصنوعی زیادی دارد.

سامسونگ گلکسی S23، S23+،S23 Ultra و S23 FE و همچنین گلکسی زد فلیپ 5 و Z Fold5 فولد فردا آپدیت می شود یک رابط کاربری 6.1 ویژگی های جدیدی دریافت خواهید کرد هوش مصنوعی کهکشان برای همه این پرچمداران فعال می شود. طبیعتاً باید گفت که این آپدیت ابتدا برای ایالات متحده و سپس در مناطق دیگر منتشر خواهد شد.

برای تبلت ها، نسخه های وای فای گلکسی تب اس 9، تب اس 9 پلاس و تب اس 9 اولترا نیز از فردا به روز می شوند. یک رابط کاربری 6.1 در حالی که نسخه ها مجهز هستند دریافت خواهد شد 5G آنها این به روز رسانی را ماه آینده دریافت خواهند کرد. با این حال، تبلتتب S9 FE از این لیست حذف شده است.

samsung-galaxy-ai-2.jpg

ویژگی های موجود با به روز رسانی یک رابط کاربری 6.1 سامسونگ شامل:

  • ظرفیت حلقه تحقیق با گوگل: قابلیتی شبیه به لنز گوگل اما با دسترسی آسان تر.
  • ترجمه زنده: ترجمه صوتی دو طرفه تماس های تلفنی در زمان واقعی (با زیرنویس زنده اختیاری).
  • ویرایش مولد: اندازه اشیا را تغییر دهید، آنها را حذف کنید و پس زمینه را بدون نیاز به مهارت های فتوشاپ پر کنید.
  • کمک چت: این ویژگی برای صفحه کلید سامسونگ است. ترجمه، مشاوره در مورد سبک نوشتاری و تصحیح املا و دستور زبان ارائه می دهد.
  10 تخفیف سال نو آمازون برای شما: اپل، سنهایزر و موارد دیگر

samsung-galaxy-ai-3.jpg

ویژگی های به علاوهپیشنهاد را اصلاح کنید و حرکت آهسته فوری همچنین اشاره شده است که ممکن است برای برخی از مناطق در دسترس باشد. همین موضوع در مورد او یادداشت راهنما (خلاصه و ترجمه یادداشت ها به صورت خودکار) f کمک رونویسی همچنین اعمال می شود (تبدیل صداهای ضبط شده به متن).

توجه داشته باشید که این ویژگی ها فقط تا پایان سال 2025 برای استفاده رایگان در دسترس هستند و مشخص نیست که بعد از آن چقدر هزینه خواهند داشت. پاسخ رسمی سامسونگ در این زمینه نیز مبهم بود. همچنین، تمام این ویژگی ها به جز کمک چت تکیه بر خدمات ابری؛ بنابراین برای استفاده از آن نیاز به اتصال به اینترنت دارید.

به نظر می رسد که سامسونگ همچنین در حال کار بر روی ویژگی های قابل حمل است هوش مصنوعی کهکشان به زنجیر S22 اما مشخص نیست که آیا و کی آزاد خواهد شد.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/smartphone/50189-galaxy-ai-is-coming-to-2023-samsung-flagships